کد خبر : 1456612 | 02 شهریور 1396 ساعت 22:15 | 49.4K بازدید | 0 دیدگاه

قرعه کشی لیگ قهرمانان؛ چرا گروه B جذاب است؟

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان امشب برگزار شد و در گروه B تیم های بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن، اندرلخت و سلتیک همگروه هستند.

قرعه کشی لیگ قهرمانان؛ چرا گروه B جذاب است؟

به گزارش "ورزش سه"، قرار گرفتن دو تیم بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن که جزو مدعیان قهرمانی این فصل محسوب می شوند در یک گروه، مطمئنا جذابیت های زیادی خواهد داشت.

 

بایرن فصل گذشته نتوانست بعد از مدت ها به جمع 4 تیم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند و این برای تیمی که کارلو آنچلوتی، متخصص قهرمانی در چمپیونزلیگ، هدایت آن را برعهده دارد، یک ناکامی محسوب می شود.

 

1237178

 

به همین دلیل، می توان انتظار داشت که بایرنی ها این فصل انگیزه زیادی برای موفقیت در چمپیونزلیگ دارند و صعود از مرحله گروهی به عنوان تیم اول، شانس آنها را بیشترخواهد کرد.

 

اما برای رسیدن به این هدف باید از سد پاری سن ژرمن عبور کنند که با خرید نیمار و دنی آلوس، به چیزی جز قهرمانی در اروپا فکر نمی کنند. پاریسی ها فصل جدید لوشامپیونا را به لطف درخشش نیمار، فوق العاده شروع کردند و اگر بتوانند نتایج خوبی مقابل بایرن در دو دیدار رفت و برگشت بگیرند، زنگ خطر را برای سایر رقبا هم به صدا درمی آورند.

 

اندرلخت و سلتیک بعید است بتوانند دردسر زیادی برای بایرن و پی اس جی ایجاد کنند اما رقابت آنها برای کسب سهمیه لیگ اروپا می تواند جذاب باشد.

دیدگاه‌ها