کد خبر : 1457011 | 04 شهریور 1396 ساعت 21:34 | 59.8K بازدید | 0 دیدگاه

صدرنشینی موقت شاگردان والورده؛

آلاوس 0-2 بارسلونا؛ مسی فقط هت تریک نکرد

بارسلونا موفق شد با دبل لیونل مسی در نیمه دوم، 0-2 آلاوس را مغلوب کرده و به دومین پیروزی متوالی خود دست یابد.

آلاوس 0-2 بارسلونا؛ مسی فقط هت تریک نکرد

 

به گزارش "ورزش سه"، بازی با برتری بارسلونا آغاز شد و این تیم در همان دقایق ابتدایی و در 2 صحنه توسط مسی و دلوفئو صاحب موقعیت شد اما با عکس العمل های خوب پاچکو، بارسا از رسیدن به گل محروم ماند.

 

 

1237680

 

 

در ادامه، توپ و میدان به طور کامل در اختیار شاگردن والورده بود اما دفاع منسجم آلاوس اجازه خلق موقعیت را از آنها گرفته بود.

 

اما در دقیقه 31 و بر خلاف جریان بازی، آلاوس در آستانه به ثمر رساندن گل اول بود که البته ناکام ماند. سوبرینو با نفوذ از جناح چپ و گذر از سد پیکه با دروازه بارسا تک به تک شد اما تراشتگن با عکس العملی مناسب مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

 

 

1237679

 

 

در دقیقه 37 و با متوقف شدن جرارد پیکه در محوطه، داور نقطه پنالتی را به سود بلوگرانا نشان داد اما ضربه لیونل مسی با واکنش فوق العاده پاچکو همراه بود تا مسی همچنان در حسرت گلزنی در این فصل لالیگا بماند.

 

لحظاتی بعد، جرارد دلوفئو در محوطه صاحب موقعیت شد اما ضربه روی پای این بازیکن جفت و جور نشد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم، آلاوس در همان ابتدی کار فرصت خوبی برای گلزنی ایجاد کرد اما گارسیا به توپ نرسید تا اتفاق خاصی رخ ندهد. دقایقی بعد، مسی شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

 

1237683

 

 

اما در نهایت حملات بارسا به نتیجه رسید و این تیم موفق شد توسط مسی به گل اول برسد. در دقیقه 55، مسی موفق شد از درون محوطه با ضربه ای که به بازیکن حریف برخورد کرد گل اول تیمش را به ثمر برساند.

 

در دقیقه 63، یوردی آلبا فرصت خوبی برای 2 برابر کردن اختلاف داشت اما ضربه روپای او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 65، بارسا به گل دوم هم رسید. روی اشتباه مدافعان آلاوس، لیونل مسی در محوطه صاحب موقعیت شد و با ضربه ای دقیق و محکم گل دوم خودش و بارسا را به ثمر رساند.

 

 

1237681

 

 

در دقیقه 74، مسی فرصت خوبی برای زدن سومین گل خود داشت اما ضربه دیدنی او از پشت محوطه با برخورد به دیرک افقی وارد دروازه نشد. در ادامه از تب و تاب بازی کاسته شد و علیرغم ایجاد چند موقعیت نصفه و نیمه، شاگردان والورده نتوانستند گل سوم را به ثمر برسانند.

 

در نهایت اتفاق خاصی رخ نداد تا بارسا با همان 2 گل مسی، آلاوس را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها