کد خبر : 1457110 | 05 شهریور 1396 ساعت 11:52 | 57.5K بازدید | 0 دیدگاه

پارک: توان بدنی ایرانی‌ها در سطح اروپاست

بازی پنجشنبه با ایران برای کره‌ای‌ها خیلی حساس است و از یک هفته مانده به بازی بحث درباره آن داغ شده است.

پارک: توان بدنی ایرانی‌ها در سطح اروپاست

به گزارش "ورزش سه"، پارک جی سونگ، ستاره سابق تیم ملی کره که سابقه بازی‌های زیادی مقابل ایران دارد، می‌تواند نظری کارشناسانه درباره این بازی داشته باشد. مهاجم سابق منچستریونایتد از هواداران کره‌ای خواسته برای این بازی از تیم‌شان حمایت کنند و ایران را تیمی نامیده که شبیه اروپایی‌ها بازی می‌کند.


پارک که بعد از ۱۰۰ بازی ملی در سال ۲۰۱۱ از تیم ملی کره خداحافظی کرد، درباره این بازی می‌گوید: «در این شرایط بازیکنان فشار خیلی زیادی را تحمل می‌کنند. ولی آنها بازیکنان ملی هستند، باید با این فشار کنار بیایند و بتوانند قابلیت‌های‌شان را نشان بدهند.»


کره دو بازی از سه بازی دور برگشت را باخته و هواداران از این وضعیت ناراضی هستند، با وجود این پارک انتظار دارد که از تیم حمایت کنند؛ «تماشاگران با توجه به نتایج و نمایش اخیر تیم می‌توانند از تیم ملی انتقاد کنند و بازیکنان هم از این موضوع در امان نیستند. با وجود این امیدوارم در این دو بازی از تیم ملی حمایت کنند.»


پارک در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ موفق شد دروازه ایران را در دو بازی رفت و برگشت باز کند؛ دو مسابقه‌ای که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، ولی کره از سال ۲۰۱۱ نتوانسته ایران را ببرد و چهار شکست متوالی یک بر صفر دارد. پارک درباره ویژگی‌های ایران می‌گوید: «ایران یک تیم آسیایی است، ولی توان بدنی بازیکنانش مثل اروپایی‌هاست. آنها فوتبالی سخت و قدرتی بازی می‌کنند، به همین خاطر حریفان کار سختی مقابل آنها دارند.»

دیدگاه‌ها