کد خبر : 1457120 | 05 شهریور 1396 ساعت 12:40 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

بیانیه برهان مبین درباره هزینه‌های استادیوم آزادی

حواشی مربوط به هزینه‌های صورت گرفته در خصوص داربست و دیگر اتفاقات استادیوم آزادی باعث شد تا شرکت برهان مبین بیانیه‌ای را صادر و به روشنگری در این خصوص بپردازد.

بیانیه برهان مبین درباره هزینه‌های استادیوم آزادی

به گزارش "ورزش سه"، شرکت برهان مبین که تجهیز استادیوم آزادی را برعهده دارد، طی هفته گذشته و در برنامه نود با موضوع مربوط به هزینه داربست‌ها و دیگر مسائل مربوط به این استادیوم مواجه شد که در این راستا بیانیه‌ای را صادر کرد. در این بیانیه آمده است:


احتراما با توجه به بحث رسانه ها در خصوص هزینه بسیار زیاد داربست ها و سایر هزینه ها در ورزشگاه آزادی به آگاهی می رساند این شرکت در سال ٩٤ و ٩٥ به منظور جمع آوری داربست از ورزشگاه ، طرح سازه ثابت را به صورت سه بعدی خدمت مسئولین محترم ورزشگاه آزادی ارسال نمود ولی به دلایل مختلف این طرح اجرایی نگردید.

 

از آنجایی که این شرکت هیچگونه قراردادی با شرکت زاگرس پیمانکار نصب داربست در ورزشگاه نداشته و صرفا عهده دار تسویه حساب با شرکت مذکور از سال 1394 بوده است ( این شرکت از سالها قبل و همچنین قبل از قرارداد شرکت مدیریت توسعه هوشمند برهان مبین با سازمان لیگ در ورزشگاه به عنوان پیمانکار حضور داشته است ) لذا این شرکت بر حسب وظیفه اقدام به اخذ استعلام از شرکت های مختلف نموده و در نهایت مشخص گردید که کل هزینه خرید داربست برای ورزشگاه حدود ٩٣ الی ١٠٣ میلیون تومان می باشد و این در حالیست که شرکت مذکور بالغ بر ٢٣٠  میلیون تومان طی دو فصل گذشته از این شرکت بابت اجاره دریافت نموده و هم اکنون نیر خود را طلبکار می داند .

 

آنچنان که طی اظهارات مدیر شرکت زاگرس در رسانه ها ، نامبرده مدعی دریافت مبلغ ٢٢ میلیون تومان به صورت ماهیانه از این شرکت شده که این اظهارات خود گواه بر تخلف آشکار شرکت فوق است.

 

در نتیجه شرکت توسعه هوشمند برهان مبین از سال گذشته تا کنون جهت جلوگیری از تضییع حق سازمان لیگ و باشگاهها از پرداخت هزینه اجاره داربست ها به شرکت زاگرس با هماهنگی سازمانهای ذیصلاح تا اخذ تاییده از اتحادیه ی صنف مربوطه و سازمان تعزیرات حکومتی جلوگیری کرده و در فصل جاری شرکت فوق با هماهنگی سایر نهادها نسبت به  نصب مجدد داربست در ورزشگاه آزادی اقدام نموده است .

 

در پایان در پاسخ به اطلاعات نادرست منتشر شده در برخی از رسانه ها به اطلاع میرساند با توجه به اینکه قرارداد این شرکت با سازمان لیگ فوتبال بصورت  BOT  و مشارکت بوده لذا هیچگونه هزینه ای جهت رنگ آمیزی زمین ، پارچه نویسی و نیروهای اجرایی از سازمان لیگ فوتبال، باشگاهها، ورزشگاه آزادی و سایر نهادها از ابتدای قرارداد تاکنون دریافت نشده است.

دیدگاه‌ها