کد خبر : 1457255 | 06 شهریور 1396 ساعت 01:37 | 89.6K بازدید | 0 دیدگاه

اولین لغزش کهکشانی ها

رئال مادرید 2-2 والنسیا: آسنسیو در نقش رونالدو

رئال مادرید در دومین دیدارش در فصل جدید لالیگا در خانه مقابل والنسیا با تساوی 2-2 متوقف شد.

رئال مادرید 2-2 والنسیا: آسنسیو در نقش رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان در این دیدار تا دقایق پایانی از حریف عقب بودند اما گل مارکو آسنسیو اجازه نداد تا این تیم در خانه مغلوب والنسیا شود. 

 

رئالی ها بازی را هجومی تر آغاز کردند و در همان دقیقه 2 بازی، برخورد توپ به دست مدافع والنسیا باعث شد تا بازیکنان میزبان منتظر اعلام یک ضربه پنالتی باشند اما داور بازی دستور به ادامه کار داد.

 

برتری رئال ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 10، مارکو آسنسیو توانست دروازه والنسیا را باز کند.

 

اشتباه بازیکنان والنسیا در میانه زمین باعث شد تا آسنسیو صاحب توپ شود و بعد از یک پیشروی خوب، با ضربه ای دقیق، کار را تمام کرد.

 

1237875

 

بعد از این گل هم برتری رئال ادامه داشت اما این والنسیا بود که در دقیقه 18 به گل تساوی رسید.

 

روی یک حرکت تیمی خوب و نفوذ لاتو از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه، کارلوس سولر با یک ضربه بغل پای دقیق، کیلور ناواس را مغلوب کرد.

 

 

1237873

 

 

رئالی ها خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و دو موقعیت پیاپی روی دروازه والنسیا ایجاد کردند اما ضربات مودریچ و بنزما راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

 

برتری رئالی ها ادامه داشت و بازیکنان این تیم چند موقعیت خوب روی دروازه حریف ایجاد کردند اما در نهایت نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

نیمه دوم را هم رئال بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی دو بار تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت اما واکنش های خوب نتو، دروازه بان والنسیا، این موقعیت ها را از این تیم گرفت.

 

حملات رئال ادامه پیدا کرد اما موقعیت های این تیم یکی پس از دیگری از دست رفت تا اینکه در دقیقه 77، این والنسیا بود که به گل دوم رسید.

 

روی یک ارسال از سمت چپ، رودریگو توپ را در موقعیت عالی به کوندوگبیا رساند او هم با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

 

اما این نتیجه چندان پایدار نبود و 6 دقیقه بعد رئال توانست کار را به تساوی بکشد.

 

روی یک ضربه آزاد بود که آسنسیو با ضربه ای دیدنی توپ را به گوشه دروازه والنسیا فرستاد و حساب کار را 2-2 کرد.

 

رئالی ها تلاش زیادی کردند تا در دقایق پایانی به گل برتری برسند اما تلاش آنها ثمری نداشت و بازی با همان نتیجه مساوی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها