کد خبر : 1457354 | 06 شهریور 1396 ساعت 13:34 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

تاوان اشتباه داوری در دیدار سرخابی‌ها؛

اصفهانیان: با حاج‌ملک و کاظمی برخورد می‌کنیم

رییس کمیته داوران از اعلام جانشین کامرانی‌فر تا پایان تعطیلات لیگ و همچنین داوران خاطی پنج هفته ابتدایی خبر داد.

اصفهانیان: با حاج‌ملک و کاظمی برخورد می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، فریدون اصفهانیان، رییس کمیته داوران در گفت‌و گو با ایسنا، درباره عملکرد داوری در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر، بیان کرد: نسبت به سال گذشته عملکرد بهتری را از داوران شاهد بودیم. کلاس‌های پیش‌فصل تاثیر خود را روی آنها گذاشته است و تمرکز و جای‌گیری داوران در صحنه‌های حساس بیانگر این پیشرفت است. البته در ۴۰ دیداری که برگزار شد تنها در دو دیدار، تصمیمات داورها روی نتیجه بازی تاثیرگذار بود.

 

او ادامه داد: تصمیم‌های اشتباه داوران در دیدارهای پرسپولیس- سیاه جامگان و استقلال – استقلال خوزستان در نتیجه این دو دیدار تاثیرگذار بود. قطعا با چنین داورانی برخورد خواهد شد و جریمه‌هایی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. ما طبق بندهایی که در آیین نامه کمیته داوران آمده است با آنها برخورد خواهیم کرد.

 

اصفهانیان درباره جانشین حسن کامرانی‌فر در دپارتمان داوری هم بیان کرد: گزینه‌هایی مطرح شده که با آن‌ها هیچ صحبتی نشده و فقط در حد نام آنها صحبت شده است. در طول این هفته باید با دبیرکل فدراسیون فوتبال جلسه‌ای برگزار کنیم و گزینه‌های موجود را بررسی کنیم. پس از آن نیز با نام‌های مطرح شده صحبت می‌کنیم تا اگر با شخصی به نتیجه رسیدیم، در سریع‌ترین زمان ممکن او را به عنوان رییس دپارتمان داوری معرفی کنیم. فکر می‌کنم این فرآیند تا پیش از شروع مجدد لیگ انجام شود.

 

رییس کمیته داوران در پایان با تایید برگزاری کلاس‌های داوری فیفا در تهران با حضور مدرسان روسی و انگلیسی گفت: با مساعدت و پیگیری‌های ساکت موفق شدیم مجوز برگزاری این کلاس‌ها را در تهران بگیریم. حدود ۳۰ داور لیگ برتری و لیگ یکی نیز در این کلاس‌ها شرکت خواهند کرد.

 

دیدگاه‌ها