کد خبر : 1457767 | 08 شهریور 1396 ساعت 13:30 | 98.4K بازدید | 0 دیدگاه

پا در جای لوئیس انریکه

دی ماریا: بگذارید به بارسلونا بروم

ستاره سابق رئال مادرید برای پیوستن به بارسا و هم بازی شدن با لیونل مسی بی تاب است.

دی ماریا: بگذارید به بارسلونا بروم

به گزارش "ورزش سه"، سوای اینکه بارسلونا در جذب کوتینیو موفق باشد یا خیر، جذب دی ماریا یکی از اولویت ها برای این تیم محسوب می شود.

ستاره آرژانتینی 29 ساله که سابقه 4 سال بازی برای رئال را هم در کارنامه دارد، این روزها در اردوی تیم ملی کشورش برای دو بازی حساس از دور مقدماتی جام جهانی برابر اروگوئه و ونزوئلا حضور دارد. در عین حال او در انتظار روشن شدن وضعیتش در پاری سن ژرمن است.

 

 

1238321

 

 

بارسلونا دو سال است که تمایل به جذب دی ماریا دارد؛ اما هر بار در رسیدن به این هدف ناکام مانده ولی به نظر می رسد که امسال شرایط کمی متفاوت تر از گذشته باشد.

 

با وجود اینکه ناصر الخلیفی، مدیر قطری پی اس جی تاکنون دو بار به پیشنهاد 25 و 30 میلیون یورویی بارسلونا برای دی ماریا پاسخ منفی داده؛ ولی خود بازیکن مشتاق است تا از باشگاه پاریسی جدا شده و به بارسلونا بپیوندد.

طبق ادعای کادنا سر، او پیش از عزیمت به آرژانتین برای حضور در اردوی تیم ملی، در ملاقات با اونای امری، سرمربی پی اس جی، از وی خواسته است تا مجوز جدایی او را صادر کرده و راه را برای پیوستنش به بارسلونا هموار کند.

 

از سوی دیگر ژرژ مندس، ایجنت دی ماریا نیز  رابطه بسیار گرمی با مسئولان پی اس جی دارد و این روزها در تلاش است آنها را برای جدایی دی ماریا متقاعد کند.

درخواست خود دی ماریا به علاوه تلاش های مندس و مسئولان بارسا ممکن است در نهایت نتیجه مثبتی برای بلوگرانا در پی داشته باشد. 48 ساعت دیگر نقل و انتقالات فوتبال اسپانیا به اتمام می رسد و بارسلونا امیدوار است سرانجام بتواند ستاره سابق رئال را به خدمت بگیرد.

 

دیدگاه‌ها