کد خبر : 1457801 | 08 شهریور 1396 ساعت 15:15 | 38.7K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت ملی پوشان برزیلی از پیوستن کوتینیو به بارسا

آلیسون و گابریل ژسوس، در مصاحبه امروز خود حمایتی علنی از کوتینیو کرده و موضع لیورپول در مورد این بازیکن را زیر سوال برده اند.

حمایت ملی پوشان برزیلی از پیوستن کوتینیو به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، کوتینیو که چند هفته اخیر در تمرینات لیورپول به بهانه مصدومیت کمر غایب بوده، این روزها در تمرینات تیم ملی برزیل حضوری فعال دارد.

طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، او از اینکه مسئولان لیورپول حاضر به مذاکره با بارسلونا نشده اند، عصبانی و کلافه است. کوتینیو سه هفته پیش رسما درخواست جدایی داد ولی لیورپولی ها به فاصله 48 ساعت تا پایان نقل و انتقالات، حتی حاضر به مذاکره با بارسلونا هم نشده اند.

 

 

1238142

 

 

آلیسون، گلر ملی پوش برزیلی باشگاه رم در مورد کوتینیو گفت:« هر فوتبالیستی برای دوران حرفه ای خود برنامه خاصی دارد و باشگاه ها باید به تصمیمات بازیکنان فوتبال احترام بگذارند.

کوتینیو در وضعیت روحی خوبی قرار ندارد و این طبیعی است با این حال او این روزها تمام تمرکزش را روی تیم ملی قرار داده است. خوب می شد که وضعیت آینده او زودتر از اینها مشخص می شد ولی حالا شاهد انتشار شایعات زیادی در مورد او هستیم که خیلی از آنها واقعیت ندارند.»

 

گابریل ژسوس، مهاجم سیتی نیز گفت:« کوتینیو ارزش هر پولی که بارسا قرار است برایش پرداخت کند را دارد(160 میلیون یورو). این باشگاه ها هستند که تعیین می کنند یک بازیکن چقدر می ارزد. امیدوارم کوتینیو به آنچه می خواهد دست یابد.»

 

 

دیدگاه‌ها