کد خبر : 1457884 | 08 شهریور 1396 ساعت 23:09 | 128.5K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام مبلغ دریافتی پرسپولیس از AFC

مدیر روابط عمومی پرسپولیس توضیحاتی درباره پاداش‌هایی که از سوی AFC به آنها تعلق گرفته ارائه کرد.

اعلام مبلغ دریافتی پرسپولیس از AFC

به گزارش "ورزش سه"، پندار خمارلو در این باره گفت: خبری عنوان شد که باشگاه پرسپولیس پاداش 470 هزار دلاری از کنفدراسیون فوتبال آسیا دریافت کرده؛ اما این مسئله کذب محض است. مبلغی که با صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان از سوی AFC به ما تلعق می‌گرفت 197 هزار دلار بود که توسط اعزام نماینده باشگاه به مالزی دریافت شد.


او ادامه داد: بعد از آن، 109 هزار دلار دیگر نیز از سوی AFC به باشگاه تخصیص پیدا کرد که جمع این دو مبلغ 306 هزار دلار می‌شود و اصلا 470 هزار دلار مطرح شده در اخبار درست نیست و فردی که این محاسبه را انجام داده دچار اشتباه شده است.


مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: مقامی که در باشگاه در این خصوص صحبت کرده در جریان این مسئله نبوده و اطلاع دقیقی نداشته؛ چراکه به اشتباه موضوع را عنوان نموده است. این قانون وجود دارد که 109 هزار دلار را باید یک نفر از AFC دریافت کند ولی اینطور نبوده که پنج نفر بخواهند به محل کنفدراسیون فوتبال آسیا بروند تا 470 هزار دلار را بگیرند.


خمارلو با بیان اینکه متاسفانه مقامی که در باشگاه در این باره صحبت انجام داده اطلاع دقیق نداشته است، عنوان کرد: این پول(306 هزار دلار) طی دو سفر نماینده باشگاه به مالزی دریافت و به خزانه باشگاه واریز شد تا برای هزینه‌های باشگاه صرف شود.

دیدگاه‌ها