کد خبر : 1457941 | 09 شهریور 1396 ساعت 12:08 | 217.7K بازدید | 11 دیدگاه

بررسی اوضاع بلوگرانا در آستانه پایان بازار تابستانی؛

بارسلونا و ساعاتی که حکم مرگ و زندگی دارد (عکس)

در ساعات باقیمانده، بارسا تصمیمات سرنوشت سازی در مورد 9 بازیکنی که آینده آنها مشخص نیست خواهد گرفت.

بارسلونا و ساعاتی که حکم مرگ و زندگی دارد (عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، حالا کمتر از 2 روز برای بارسلونا و هیئت مدیره این تیم زمان باقی است که تیم خود را برای فصل پیش رو تکمیل کرده و با بازیکنان خود برای تمام جام ها در سال آتی تلاش کند.

 

بعد از جدایی نیمار از بارسا و انتقال او به پاری سن ژرمن، شاید بارسا قصد دارد پرستیژ از دست رفته خود را طی ساعات آتی بازیابی کرده و ستارگان جدیدی را به خدمت بگیرد.

 

 

1238464

 

 

در حال حاضر و علیرغم مخالفت شدید مدیران لیورپول، جذب فیلیپ کوتینیو همچنان در اولویت اصلی بارسا قرار دارد و مدیران این تیم اطمینان دارند که در نهایت و طی ساعات باقیمانده بازار تابستانی می توانند این ستاره برزیلی را به خدمت بگیرند.

 

اما در این میان، به موازات مذاکره با کوتینیو، بارسا تلاش خود  برای زنده نگه داشتن شانس خود برای جذب ستاره های آلترناتیو از جمله توماس لمار و آنخل دی ماریا را ادامه داده است.

 

 

1234620

 

 

در حال حاضر، آینده توماس لمار برای بارسا از هر لحاظ از اهمیت بالایی برخوردار است. بازار نقل و انتقالات در انگلیس امشب بسته می شود؛ پس اگر لیورپول طی ساعات باقیمانده قادر به جذب لمار باشد، تقریبا مدیران بارسا از انتقال کوتینیو اطمینان یافته و فردا احتمالا قرارداد بین طرفین به ثبت خواهد رسید؛ اما اگر تا پایان امشب لمار راهی لیورپول نشود، کار بلوگرانا برای جذب ستاره خلاق برزیلی بسیار دشوارتر می شود.

 

دیگر گزینه پیش رو، پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی و جوان یوونتوس است که امروز کوریره خبر از رد پیشنهاد 160 میلیون یورویی بارسا توسط یوونتوس برای جذب او داده بود و بعید به نظر می رسد طی ساعات کوتاه باقیمانده امکان جا به جایی چنین بازیکن بزرگی وجود  داشته باشد.

 

 

1237676

 

 

همچنین در مورد بازیکنان خروجی نیز بارسا ساعات شلوغی را در پیش رو دارد. اخبار و شایعات زیادی در مورد توافق منیر الحدادی و تورینو منتشر شده و احتمالا داگلاس نیز به زودی راهی بنفیکا خواهد شد. همچنین اخبار حاکی از توافق بارسا برای انتقال قرضی لی سونگ وو، ستاره کره ای خود به ورونای ایتالیا است.

 

اما در مورد آردا توران اوضاع کمی پیچیده تر است. با توجه به عدم تمایل والورده به حفظ او، مدیران بارسلونا امیدوارند امکان انتقال قرضی او به موناکو یا گالاتاسرای وجود داشته باشد.

 

همچنین آندره گومس، دیگر بازیکنی است که هنوز وضعیت نامشخصی دارد و با توجه به ابراز تمایل وستهام ممکن است طی ساعات آتی راهی لیگ برتر انگلیس شود. پس با این حساب، ساعات بسیار پر تنش و پر استرسی پیش روی بارسا و مدیران این تیم خواهد بود.

دیدگاه‌ها