کد خبر : 1458715 | 12 شهریور 1396 ساعت 18:26 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاقات بیرون ورزشگاه به ما ربطی ندارد؛

پرهام: هواداران قائمشهری بهتر از انتظارات ما بودند

مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی مازندران در مورد اتفاقات و درگیری هایی که در حین و پس از دربی مازندارن میان نساجی و خونه به خونه رخ داد، توضیحاتی را ارائه کرد.

پرهام: هواداران قائمشهری بهتر از انتظارات ما بودند

مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی در مورد دیدار تیمش برابر خونه به خونه و حواشی آن صحبت های خود را اینگونه در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" آغاز می کند: اولا باید از همه ی برگزار کننده های این دیدار که طی 10 روز اخیر تمام تلاش خود را برای برگزاری این دیدار انجام دادند، تشکر کنم. الحمدالله بازی هم با حضور 15 هزار نفری هواداران برگزار شد و از اول تا آخر بازی هیچ فحشی رد و بدل نشد؛ فقط یک شعار معروف در ورزشگاه خوانده می شد که آن هم در تمام ورزشگاه های کشور خوانده می شود. هواداران قائمشهر واقعا خیلی خوب عمل کردند و حتی خودمان هم انتظار نداشتیم، اینقدر خوب باشند.


پرهام در مورد ادعای مسئولین خونه به خونه که معتقد بودند در طول بازی بارها مجتبی رمضانی و جواد نکونام در معرض فحاشی هواداران نساجی بوده اند، عنوان کرد: اصلا چنین چیزی وجود نداشته، چون من خودم آنجا حضور داشتم. ما باید به جلو حرکت کنیم و نباید عقب گرد داشته باشیم. با این بحث و جدل ها از فوتبال خارج می شویم.


مالک باشگاه نساجی در مورد درگیری رخ داده در بیرون ورزشگاه که با شکسته شدن شیشه های ماشین هواداران خونه به خونه همراه بود، ادامه می دهد: بیرون ورزشگاه هم هیچ اتفاقی نیفتاد و اگر افتاده باشد هم به ما ربطی ندارد، چون ممکن است این عده آشوبگر باشند. اینطور که به ما گفته شده درگیری های بیرون ورزشگاه 2 ساعت با محل ورزشگاه فاصله دارد. قطعا وضعیت به شکلی که می گویند نبوده است؛ ولی به هر حال میان این همه هوادار چند هوادار مریض هم ممکن است وجود داشته باشند.


مهدی پرهام در ادامه با اشاره به برخی مصاحبه هایی که مالک و مسئولین تیم خونه به خونه در مورد تلافی در بازی برگشت مطرح کرده اند، افزود: ما باید برای جوان ها بزرگی کنیم و برای آنها فرهنگ سازی کنیم و نباید با ادبیات تهدید صحبت کنیم. اینکه بگوییم تلافی می کنیم زیاد جالب نیست و من هم فکر نمی کنم آقای حسن زاده این حرف ها را زده باشد. به هر حال بازی بردن و باختن دارد و نباید با یک شکست به این سمت و سو حرکت کنیم. ما هم قطعا می دانیم که اگر در بابل بازی داشته باشیم از مسئولین و مردم این شهر جز مهمان نوازی نمی بینیم.

دیدگاه‌ها