کد خبر : 1458981 | 14 شهریور 1396 ساعت 10:12 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

سخت‌گیری میرشاد ماجدی در اعطای مدارک مربیگری

رییس جدید کمیته آموزش فدراسیون اعلام کرد که برنامه هایی برای محدود کردن دریافت مدرک مربیگری توسط مربیان دارد.

سخت‌گیری میرشاد ماجدی در اعطای مدارک مربیگری

به گزارش "ورزش‌سه"، میرشاد ماجدی که به تازگی به عنوان رییس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال منصوب شده، قصد دارد تغییراتی را در روند اعطای مدارک مربیگری انجام دهد.


ماجدی در این باره گفت: «من از جمله کسانی هستم که با وجود میل باطنی دوست دارم به جای کمیت، کیفیت را افزایش بدهم. ترجیح می‌دهم تعداد کلاس‌ها و مربیان کمتر شود اما کسانی آموزش ببینند که واقعا توانایی و لیاقت مربی‌شدن را دارند. البته برای ایجاد تغییرات به زمان نیاز داریم. من کسانی را به‌عنوان مربی در کلاس‌ها قبول می‌کنم که بتوانند واقعا به فوتبال کمک کنند. تغییر عمده‌ای که باید در کلاس‌های مربیگری ایجاد شود، این است که اگر تا الان کمیته آموزش به متقاضیان مدرک می‌داده، الان آنها باید مدرک بگیرند.»


وی ادامه داد: «شاید در سطوح پایین مثل D و C سختگیری نکنیم اما از مدرک C به بعد فیلترینگ می‌کنیم تا کسانی در رده‌های بالاتر آموزش ببینند که بتوانند در عمل از آموخته‌های خود استفاده کنند و وارد بحث مربیگری در چرخه فوتبال شوند. این امکان وجود دارد که برخی در بحث تئوری خوب باشند اما هنگام اجرای تئوری‌ها مشکل داشته باشند، به همین دلیل بهتر است این افراد در بحث آموزش فعال باشند نه مربیگری.»

دیدگاه‌ها