کد خبر : 1459266 | 15 شهریور 1396 ساعت 11:39 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

بوناچیچ: پرسپولیس بهترین تیم ایران است

سرمربی گسترش فولاد دیدار تیمش برابر پرسپولیس را سخت ارزیابی کرد.

بوناچیچ: پرسپولیس بهترین تیم ایران است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، لوکا بوناچیچ، سرمربی تیم گسترش فولاد ظهر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت: همه ما می‌دانیم که پرسپولیس در دو سال اخیر بهترین تیم ایران است. در این مقطع بازی سختی برابر آن‌ها داریم چون خود ما مشکلاتی درباره بازیکنان‌مان داشتیم. دو سه روز است که برخی از بازیکنان‌مان مریض شده‌اند و یوسف سیدی هم خواهرش را از دست داده و شرایط روحی خوبی ندارد. خود من فردا نمی‌دانم که 100 درصد چه بازیکنانی را به زمین می فرستم. پرسپولیسی‌ها به دنبال نتیجه خوب هستند و از انگیزه کافی برخوردارند. انتظار بازی سخت و سنگینی را مقابل این تیم داریم. ما تلاش می‌کنیم بهترین‌ها را به زمین بفرستیم و نتیجه بگیریم.

 

او افزود: اگر وقفه در لیگ ایجاد نمی‌شد به نفع ما بود. ما یک سری بازیکن به تیم اضافه کردیم که کارت بازی آنان هنوز صادر نشده است.  قنبری و سیدی به دلیل مشکلاتی نمی‌توانند در این بازی به میدان بروند. ما یک برنامه و طرحی برای بازی فردا داشتیم اما تمریناتی که کردیم با بازیکنانی بود که فردا نمی‌توانند به میدان بروند. با این‌حال فردا می‌جنگیم تا نتیجه خوبی داشته باشیم.

 

سرمربی گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که آیا با این روحیه‌ای که دارد واقعا به دنبال سه امتیاز است، بیان کرد: در همه جا مشکلات هست ولی باید مردانه بازی کنیم و تسلیم نخواهیم شد. اگر بازیکنانی که فردا نمی‌توانند بازی کنند را داشتیم، کارمان ساده‌تر بود اما شرایط همین است و باید برای سه امتیاز بجنگیم.

 

وی درباره بازی ایران و سوریه گفت: بازیکنان ایران انگیزه لازم را به دلیل قطعی شدن صعودشان نداشتند. تیم سوریه هم قوی بود. بهتر می‌شد اگر ایران گل نمی‌خورد تا رکوردش حفظ می‌شد. نتیجه صفر بر صفر بهتر از دو بر دو بود.

 

بوناچیچ درباره حاج‌محمدی گفت: این بازیکن در جمع ما نمی‌ماند.

دیدگاه‌ها