کد خبر : 1459306 | 15 شهریور 1396 ساعت 14:17 | 51.9K بازدید | 0 دیدگاه

فسخ یکطرفه قانونی می شود؛

خبر مهم در روز آخر نقل و انتقالات تابستانی

مسئول کمیته نقل و انتقالات می گوید که کمیته تعیین وضعیت در مورد فسخ یکطرفه بازیکنان و باشگاه ها تصمیم گیری می کند.

خبر مهم در روز آخر نقل و انتقالات تابستانی

فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در مورد فسخ یکطرفه ی قرارداد از سوی باشگاه و بازیکنان در گفتگو با "ورزش سه" عنوان کرد: ما در طول فصل، فسخ یکطرفه قرارداد را انجام نمی دهیم؛ مگر اینکه کمیته تعیین وضعیت بازیکنان اجازه بدهد.


محمود زاده در این خصوص توضیحات خود را اینگونه ادامه می دهد: فسخ یکطرفه قرارداد دو حالت دارد. اول فسخ یکطرفه از طرف باشگاه و دوم فسخ یکطرفه از سوی بازیکن. در هر دو مورد هم ما تصمیم گیرنده نیستیم و پرونده را برای بررسی به "کمیته تعیین وضعیت بازیکنان" ارسال می کنیم، تا توسط این کمیته بررسی شود و نظر بدهند.


محمودزاده با تشکر از رئیس فدراسیون فوتبال و ریاست سازمان لیگ که این کمیته را ایجاد کرده اند، عنوان کرد: من به عنوان مسئول نقل و انتقالات بابت تشکیل این کمیته از آقای تاج و بهاروند تشکر می کنم که باعث شد بار زیادی از روی دوش کمیته انضباطی برداشته شود. چون نص صریح قوانین فیفا هم وجود چنین کمیته ای را لازم می داند و مطمئنا بازخوردهای بهتری در ماه های آینده از این کمیته به گوش می رسد.


مسئول کمیته نقل و انتقالات لیگ در مورد کارایی این کمیته می گوید: پیش تر تفسیرهای متفاوتی از یک موضوع ایجاد می شد؛ ولی حالا این مشکل حل شده است.

دیدگاه‌ها