کد خبر : 1459342 | 15 شهریور 1396 ساعت 16:46 | 38.4K بازدید | 0 دیدگاه

با وجود 8 غایب احتمالی برابر گل گهر

استقلال هنوز پرستاره است

با وجود حضور 6 بازیکن مصدوم، استقلال بازیکنان زیادی دارد که هنوز هم می توانند ترکیب این تیم را پرستاره تر از خیلی از تیم های لیگ برتری کنند.

استقلال هنوز پرستاره است

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای بازی با گل گهر در جام حذفی سجاد شهباززاده، امید ابراهیمی، پژمان منتظری، میلاد زکی پور، مجید حسینی و داریوش شجاعیان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و روزبه چشمی و سرور چپاروف هم به دلیل حضور در بازی تیم ملی کشورشان ممکن است شرایط بازی 90 دقیقه ای را نداشته باشند.


با این حال استقلال در ابتدای فصل آنقدر ستاره جذب کرده است که اگر تمام این 8 بازیکن هم در ترکیب اصلی نباشند، منصوریان می تواند تیمی پرستاره را به زمین بازی بفرستد.


استقلال در درون دروازه مهدی رحمتی را دارد و در خط دفاع با اضافه شدن فرشید باقری به پست دفاع وسط در کنار پادوانی، این تیم در این پست هم مشکلی حس نخواهد کرد. استقلال فردا در غیاب زکی پور می تواند از یعقوب کریمی یا آرمین سهرابیان در پست دفاع چپ استفاده کند، ضمن این که وریا غفوری و خسرو حیدری هم می توانند در پست دفاع راست برای این تیم بازی کنند.


در غیاب امید ابراهیمی و احتمالا روزبه چشمی به احتمال فراوان امید نورافکن و فرشید اسماعیلی زوج هافبک دفاعی استقلال را تشکیل می دهند و آبی ها در پست هافبک هجومی هم بازیکنان زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی در اختیار دارند.


مهدی قائدی، مجتبی جباری و حسن بیت سعید هم هافبک هایی هستند که می توانند علی قربانی را در پست مهاجم نوک تغذیه کنند.


با این شرایط استقلال با وجود 8 غایب احتمالی هم آنقدر ستاره دارد که منصوریان می تواند با خیال راحت ترکیب تیم خود را انتخاب کند و بعید است مشکلی برای شکست گل گهر وجود داشته باشد.

دیدگاه‌ها