کد خبر : 1459346 | 15 شهریور 1396 ساعت 16:52 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر مالکیت تیم جنجالی

وزارتخانه، باشگاه نفت را واگذار کرد

یک شرکت فعال در حوزه نفت مالکیت باشگاه نفت را به دست آورد.

وزارتخانه، باشگاه نفت را واگذار کرد

به گزارش "ورزش سه"، تاجیک عضو هیات واگذاری باشگاه نفت‌تهران دقایقی پیش به خبرنگار ما گفت: این باشگاه از شرکت بهنام پیشروی کیش به شرکت فرآورده‌های نفتی طلاییه واگذار شده است.


بنابه شنیده‌های خبرنگار ما این واگذاری به مدت یک ماه انجام می‌شود و اگر این شرکت در انجام تعهدات موفق بود باشگاه به طور کامل به آنها واگذار خواهد شد.


به گفته وی شرکت بهنام پیشروی کیش برای انجام تعهدات موفق عمل نکرده و به همین دلیل از مالکیت باشگاه کنار گذاشته شده است. تاجیک می‌گوید: از آنها خواستیم که با حداقل تضمین کار را به سرانجام برسانند اما آنها پا پیش نگذاشتند.


باشگاه نفت‌تهران از مالکیت دولتی در ابتدای فصل گذشته به شرکت بهنام پیشروی کیش واگذار شده بود و این شرکت با انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی اقدام به تیم‌داری کرد اما مشکلات مالی و بدهی‌های قبلی باشگاه کار را به جایی رساند که آنها در این فصل با حداقل موجودیت مالی کار را آغاز کردند. البته این شرکت همچنان خود را مالک باشگاه نفت می‌داند. جالب اینکه شرکت طلاییه هم از ابتدای این فصل به دنبال دریافت مالکیت باشگاه نفت بود و سرانجام توانست با ارائه تضامین این امتیاز را از آن خود کند.


باتوجه به اینکه نفت‌تهران از منابع درآمدی برخوردار نیست و مشکلات مالی حل نشده‌ای دارد باید دید مالک جدید چگونه از پس این مسائل برمی‌آید.

دیدگاه‌ها