کد خبر : 1459361 | 15 شهریور 1396 ساعت 18:34 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

با ادعای سخنگوی باشگاه

آغاز مناقشه مالکیت؛ بهنام پیشرو: نفت مال ماست

سخنگوی باشگاه نفت‌ تهران می‌گوید که شرکت بهنام پیشرو مالک این باشگاه است.

آغاز مناقشه مالکیت؛ بهنام پیشرو: نفت مال ماست

حسین قدوسی در این‌باره به "ورزش سه" گفت: من نمی‌دانم آقای تاجیک چه کسی هستند و چه کاره است که در مورد فروش نفت‌تهران به یک شرکت دیگر صحبت کرده‌اند؛ چراکه این اتفاق اصلا صحت ندارد.
او ادامه داد: تیم‌های پایه ما با مالکیت بهنام پیشرو در حال تمرین هستند؛ ضمن اینکه تمرین تیم بزرگسالان هم با صلاحدید آقای درخشان 2 روز تعطیل شد. ما قرار بود ساعت 9 و نیم صبح به بندرعباس برویم تا اردویی برگزار کنیم که آقای درخشان و خورشیدی حضور نداشتند و بنابراین این اردو کنسل شد. این را هم می‌گویم که مسئولیت تعطیلی تمرینات نفت با آقای درخشان است و هرگز ربطی به تغییر مالکیت نفت‌ ندارد.


وی افزود: ما روز شنبه جلسه‌ای با مدیران شرکت ملی نفت برگزار کردیم و در آن جلسه هیچ صحبتی با ما نشد که قرار است مالکیت این باشگاه تغییر کند؛ ضمن اینکه این باشگاه قبلا به بهنام پیشرو واگذار شده است و فروش آن عملا فروش مال غیر است.


قدوسی می‌گوید که بهنام پیشرو 10درصد پول بازیکنان را پرداخت کرده است: ما 10درصد از پول بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم، ضمن اینکه در جلسه‌ای که با آقای گل‌محمدی رئیس وزارت ورزش و جوانان استان تهران داشتیم، ایشان به ما گفتند که اگر مالیات معوقه را پرداخت کنیم سند باشگاه نفت‌تهران رسما به بهنام پیشرو انتقال پیدا می‌کند و ما به همین دلیل 10میلیارد و 700 میلیون تومان چک به اداره مالیات پرداخت کردیم که اسناد آن موجود است.


سخنگوی باشگاه نفت در پایان گفت: باز هم می‌گویم که من نمی‌دانم آقای تاجیک چه کسی هست؛ اما اگر سند نفت به نام باشگاه بهنام پیشرو انتقال پیدا نکند از عجایب است؛ چراکه فروش نفت‌تهران، فروش مال غیر است و این کار غیرقانونی محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها