کد خبر : 1459582 | 16 شهریور 1396 ساعت 21:28 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

به برخی بازیکنان جوان میدان می دهم

تارتار: مقابل نساجی، به استقلال فکر نمی‌‎کنیم

سرمربی تیم پارس جنوبی اعلام کرد تیمش کار سختی در بازی حذفی مقابل نساجی مازندران خواهد داشت.

تارتار: مقابل نساجی، به استقلال فکر نمی‌‎کنیم

به گزارش "ورزش‌سه"، مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار با نساجی مازندران با تسلیت به احسان تاییدی بازیکن پارس  به دلیل درگذشت پدرش و تبریک عید غدیر صحبت هایی را انجام داد که در ادامه می خوانید:


نساجی حریف سرسختی برای ما است
مسابقات جام حذفی با لیگ متفاوت است و تیم‌ها معمولا در جام حذفی محتاط‌تر و با اشتباهات کمتر بازی می‌کنند. امیدوارم فردا با ارائه یک بازی هوشمندانه و کم اشتباه از سد حریف خوب خود بگذریم و به مرحله بعدی صعود کنیم. نساجی یک تیم ریشه‌دار است که می‌تواند حریف سرسختی برای ما باشد.


مقابل نساجی، توجهی به استقلال نداریم
بازیکنان ما بازی به بازی پیش می‌روند و من نیز با آنها صحبت کردم که در حال حاضر به بازی آینده مقابل استقلال کاری نداشته باشند.


به جوانان میدان می دهم
احتمالا در دیدار مقابل نساجی چند تغییر در ترکیب اصلی خود خواهیم داشت و چند بازیکنی که در این مدت کمتر بازی کردند را به میدان خواهیم فرستاد. تمام تمرکزمان در حال حاضر روی بازی فردا است و حق اشتباه نداریم.


تکذیب یک نرم افزار غیرقانونی
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پارس جنوبی جم در ابتدای این نشست  انتشار یک نرم‌افزار و سایت هواداری منتسب به کانون هواداران این باشگاه را غیرقانونی دانست و اعلام کرد در صورتی که این باشگاه قصد چنین کاری را داشته باشد از طریق کانال این باشگاه اطلاع رسانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها