کد خبر : 1459713 | 17 شهریور 1396 ساعت 15:24 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

مالکیت نفت تهران چطور تغییر کرد؟ (سند)

در حالی که 5 هفته از آغاز لیگ برتر می گذرد مالکیت باشگاه نفت تهران به یک باره از دست بهنام پیش رو در آمد.

مالکیت نفت تهران چطور تغییر کرد؟ (سند)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انصراف شرکت ملی نفت از تیمداری، شرکت بهنام پیش رو مالکیت این باشگاه را خریداری کرد اما باگذشت 5 هفته از آغاز لیگ برتر مالکیت از دست این شرکت در آمد.


اما چرا مالکیت این باشگاه از بهنام پیش رو گرفته شد؟ ماجرا از این قرار است که مدیران شرکت بهنام پیشرو از شرکت ملی نفت درخواست کردند که مالکیت باشگاه نفت تهران را به آنها واگذار کنند اما چون شرکت بهنام پیشرو به تعهدات مالی خود عمل نکرده بود این موضوع با مخالفت شرکت نفتی ها همراه شد.


بعد از این اتفاق مدیران بهنام پیشرو با انتشار بیانیه ای اعلام کردند دیگر هزینه ای برای باشگاه نفت تهران انجام نمی دهند و این موضوع باعث شد تمرینات این تیم از روز شنبه تعطیل شود.


نکته جالب این که بازیکنان نفت تهران در این مدت هرچه با مدیران باشگاه تماس گرفتند آنها پاسخگو نبودند و به همین دلیل هم آنها با ارسال نامه ای به محمود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال و گل محمدی رییس ورزش و جوانان استان تهران از وضعیت موجود گله کردند.


در نهایت با توجه به اعتراض بازیکنان، عدم پایبندی بهنام پیشرو به تعهداتش و البته احتمال کاهش سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا به خاطر منحل شدن باشگاه نفت ، گل محمدی با ارسال نامه ای به مدیران رده بالای شرکت ملی نفت انتقال باشگاه نفت تهران به متقاضیان خرید این باشگاه را بلامانع خواند.


بعد از این اتفاق ها شرکت نفت طلاییه رسما مالکیت نفت تهران را خریداری کرد تا این باشگاه بعد از ماه ها از بلاتکلیفی خارج شود.

 

 

دیدگاه‌ها