کد خبر : 1459843 | 18 شهریور 1396 ساعت 13:28 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

نقش جدید برای قائدی خوش یمن بود

مهاجم جوان استقلال در اولین دیداری که از ابتدا برای استقلال به میدان رفت، موفق عمل کرد.

نقش جدید برای قائدی خوش یمن بود

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قائدی برای هواداران استقلال حکم ناجی را داشت. مهاجم جوان و کم تجربه آبی ها در دیدارهای گذشته در دقایق پایانی وارد زمین می شد و با توجه به نتایج استقلال، هواداران استقلال از این بازیکن انتظار داشتند تا نتیجه بازی را تغییر دهد و همین موضوع استرس زیادی برای این بازیکن ایجاد می کرد و البته روی عملکرد او نیز تاثیر زیادی داشت.


در دیدار با گل گهر سیرجان منصوریان از ابتدا به این بازیکن میدان داد تا این بار قائدی در نقشی جدید وارد زمین مسابقه شود. قائدی برابر گل گهر سیرجان دیگر ناجی استقلال نبود و مانند دیگر بازیکنان از ابتدا برای نتیجه گرفتن استقلال تلاش کرد. اتفاقی که باعث شد با کاهش استرس این بازیکن، با عملکرد به مراتب بهتر او همراه شود. قائدی در گل اول استقلال نقش تاثیر گذاری داشت و ضربه محکم او بعد از جا گذاشتن چند بازیکن، پایه گذار گل اول شد. او در جریان بازی بارها خط دفاعی حریف را تحت تاثیر حضور خود قرار داد و با همین عملکرد خوب توانست یکی از بهترین بازیکنان زمین باشد.


به نظر می رسد با توجه به افول دیگر بازیکنان استقلال در دو سمت راست و چپ خط حمله، قائدی در دیدار با پارس جنوبی جم نیز از ابتدا به میدان برود.

دیدگاه‌ها