کد خبر : 1459883 | 18 شهریور 1396 ساعت 15:45 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

افسوس نمی‌خورم استقلال تیم بزرگی است

وینکو: گل دوم استقلال؟ نظر داور درست بود

روز گذشته در شرایطی تیم گل گهر سیرجان مغلوب استقلال تهران شد که شاگردان وینکو بگوویچ چهره تیم بازنده را نداشتند.

به گزارش "وزش سه"، روز گذشته در شرایطی آبی پوشان مقابل شاگردان وینکو بگوویچ صف آرایی کرده بودند که یکی از دو بازی سرنوشت سازشان را طبق اولتیماتوم مدیران باشگاه به علیرضا منصوریان پشت سر می گذاشتند.


اگرچه تیم استقلال در پایان موفق شد، با نتیجه نزدیک 2 بر 1 میزبان خود را از پیش رو بردارند، اما عملکرد تیم گل گهر سیرجان قابل تقدیر بود.


گل گهر سیرجان فصل گذشته یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر بود ولی این تیم در هفته های پایانی از فرم خوبش فاصله گرفت و در نهایت هم قافیه صعود به لیگ برتر را به دو تیم پارس جنوبی جم و سپیدرود واگذار کرد. آنها   امسال هم یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر نشان داده اند و پیروزی آنها برابر تیم منسجم مازندران نشان می دهد که از پتانسیل خوبی برخوردار هستند. این تیم اکنون و در پایان هفته چهارم با 7 امتیاز رتبه هفتم جدول را در اختیار گرفته است و با امیدواری به ادامه مسابقات نگاه می کند.

 

1240104


روز گذشته نیز شاگردان وینکو نمایش خوبی مقابل تیم مدعی استقلال و ستاره های این تیم داشتند و شاید اگر اشتباهات فردی گریبان این تیم را نمی گرفت، شاید سرنوشت دیگری برای این دیدار رقم می خورد.


وینکو بگوویچ در پایان بازی در مورد نمایش شاگردانش به "ورزش سه" گفت: « من فیلم بازی را نگاه کردم؛ ما روی دو اشتباه فردی گل خوردیم. بابت این نتیجه افسوس نمی خورم، چون استقلال تیم بزرگی است و خوشحالم که یک تیم پرطرفدار در جام حذفی باقی مانده که مسابقات را گرم تر می کند، ولی ما می توانستیم برنده ی این دیدار باشیم، اما به هر شکل بازی را واگذار کردیم و این پیروزی را هم به علیرضا منصوریان تبریک می گویم.


گل گهر سیرجان در شرایطی بازی را در دقایق پایانی به استقلال تهران واگذار کرد که آرمان شهدادنژاد گلر این تیم به شدت به تصمیم داور معترض بود و معتقد بود، بازیکن استقلال باعث برهم خوردن تعادلش در هنگام در اختیار گرفتن توپ شده است.


وینکو در مورد این صحنه می گوید: «فیلم این صحنه را دیدم؛ شاید اگر داور دیگری بود این صحنه را خطا می گرفت و شاید هم نمی گرفت؛ این تصمیمی شخصی و مربوط به داور بود. برخورد بین دروازه بان و مهاجم اتفاق افتاد ولی مطمئن نیستم که خطا بوده یا نه و باید به تصمیم داور مسابقه احترام بگذاریم. البته گلر ما اصرار داشت که رویش خطا شده؛ با این حال ما به استقلال تبریک می گوییم و خودمان را برای لیگ یک که ماموریت اصلی ما است آماده می کنیم، چرا که هدف  اصلی ما در این فصل صعود به مسابقات لیگ برتر است.»

دیدگاه‌ها