کد خبر : 1459890 | 18 شهریور 1396 ساعت 16:22 | 65.6K بازدید | 0 دیدگاه

شروع ناامید کننده رئال

رئال مادرید 1 -1 لوانته؛ جای خالی رونالدو

دیدار تیم های رئال مادرید و لوانته لحظاتی پیش با نتیجه مساوی 1-1 خاتمه یافت تا کهکشانی ها 4 امتیاز حساس را در همین ابتدای فصل از دست بدهند.

رئال مادرید 1 -1 لوانته؛ جای خالی رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، رئال و لوانته هر دو 4 امتیازی بودند و با یک برد و یک تساوی از بازی های قبلی خود به هفته سوم لالیگا رسیده بودند. آخرین باخت رئال به لوانته به سال 2007 بر می گشت.

 

بازی با حملات رئال شروع شد و پس از اینکه یکی دو موقعیت نصفه و نیمه رئالی ها، از دست رفت، این لوانته بود که در عین شگفتی موفق شد دقیقه 11 به گل برسد.

روی یک پرتاب اوت بلند بود که ایوی از غفلت کارواخال و کاسیا استفاده کرد و توانست دروازه رئال را باز کند.

 

1240112

 

 

رئال یک دقیقه بعد توسط آسنسیو می توانست بازی  را مساوی کند اما ستاره جوان رئال قدر پاس خوب بنزما را ندانست و ضربه او که از دقت کافی به دور بود پس از برخورد به مدافعان لوانته راهی کرنر شد.

رئال یکپارچه حمله بود و از چپ و راست روی دروازه مهمان خود توپ می ریخت. کهکشانی ها دقیقه 26 بنزما را به دلیل مصدومیت از دست دادند و گرت بیل وارد زمین شد.

 

همین بازیکن بلافاصله پس از ورودش به زمین روی یک ضربه سر می توانست کار را مساوی کند اما توپ با اختلاف اندکی راهی اوت شد.

 

 

1240111

 

 

رئال سرانجام دقیقه 36 به گل تساوی دست یافت. ارسال کرنر از کروس و ضربه سر راموس را گلر لوانته با پا برگشت داد ولی روی ریباند، این لوکاس واسکز بود که در دهانه دروازه موفق به گلزنی شد.

گرت بیل دقیقه 44 بازی در مصاف تک به تک با گلر لوانته می توانست رئال را پیروز راهی رختکن کند اما واکنش عالی سنگربان لوانته اجازه نداد میهمان شکست خورده به رختکن برود.

 

 

1240115

 

 

نیمه دوم رئال تیم برتر میدان بود و بارها تا آستانه زدن گل دوم هم پیش رفت اما دفاع همه جانبه کار  را برای کهکشانی ها بسیار دشوار کرد.

زیدان برای عوض کردن روند بازی، ایسکو و کوواچیچ را به جای یورنته و لوکاس وارد زمین کرد اما حملات رئال راه به جایی نمی برد. یک ضربه سر از بیل و یک شوت از آسنسیو که با اختلاف به بیرون رفت از مهمترین خطرات رئال تا دقیقه 78 بودند.

 

رئال بین دقایق 85 تا 90 دو فرصت عالی را توسط بیل و آسنسیو از دست داد ضمن اینکه مارسلو هم دقیقه 89 از زمین بازی  اخراج شد تا کار رئال سخت تر شود. یک ضربه تونی کروس هم دقیقه 93 به تیر برخورد کرد تا در نهایت این بازی با تساوی 1-1 خاتمه پیدا کند. رئال حالا از سه بازی اول خود در این فصل تنها 5 امتیاز کسب کرده است.

 

دیدگاه‌ها