کد خبر : 1460290 | 20 شهریور 1396 ساعت 11:16 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

همدانی: گسترش روزهای خوبی در پیش دارد

ستار همدانی کاپیتان سابق استقلال و مربی اسبق تیمهای استقلال و تراکتور که سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی را با این تیمها در لیگ دارا است، اعتقاد دارد که گسترش فولاد به شرایط خوبی می رسد و متحول می شود.

همدانی: گسترش روزهای خوبی در پیش دارد

مربی گسترش فولاد تبریز که پیش از این سابقه حضور روی نیمکت تراکتور را در تبریز دارد و از مربیان بومی تبریزی به شمار می رود در مورد شرایط بد گسترش فولاد می گوید: ما متاسفانه نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم اما مطمئن باشید که به شرایط آرمانی و روزهای خوبمان بر میگردیم و برای حرفهایم دلیل دارم.


ابتدا باید بگویم که لوکا بوناچیچ از مربیان خوب فوتبال است که کارنامه او در فوتبال ایران کاملاً موفقیت آمیز بوده. ایشان مربی کاربلدی است که مطمئناً در ادامه کار می تواند توانایی های فنی اش را بر اساس تاکتیکهایی که در ذهن دارد، پیاده کند و گسترش را از این بحران خارج کند.


همدانی در ادامه می گوید: گسترش یک تیم خصوصی است که حاج رضا زنوزی مالکیت آن را به عهده دارد. ایشان زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشیده که شاید راضی نباشند من بخواهم آنها را بازگو کنم فقط بدانید فوتبال ایران به امثال زنوزی مدیون است اما در مورد تیم خودمان باید بگویم ایشان شرایط مناسب و خوبی را برای ما فراهم کرده است از استادیوم خصوصی با زمین با کیفیت و همچنین پرداختی های به موقع که تمام اینها دلیل و انگیزه ای است برای بچه های تیم که مطمئناً در ادامه با تمام وجود و غیرتشان برای موفقیت و سربلندی گسترش می جنگند تا این تیم به موفقیت برسد.


فقط چیزی که باید به نظرم مورد توجه بازیکنان تیم ما باشد این است که موقعیت پیش آمده را غنیمت بدانند و برای موفقیت خودشان و تیم بیشتر تلاش کنند آنها باید آندو تیموریان را الگو قرار بدهند و ببینند که با توجه به اینکه در فوتبال به همه جا رسیده و دیر هم به تیم ملحق شده ،چطور برای جایگاه خود و تیمش می جنگد.


همدانی در ادامه افزود : شما مطمئن باشید که عده ای دوست ندارند به خاطر منافع شخصی خودشان این تیم نتیجه بگیرد و متاسفانه با شیطنت و زیرکی خاصی در پی تضعیف تیم بوده و هستند و همین عده باعث شکاف بین سرمربی و مالکیت و بچه های تیم شده اند که باعث شده به طور کل تمرکز از تیم دور شود و تیم به حاشیه برود؛ در صورتی که همه  به مسائل اقتصادی امروز جامعه اشراف داریم و می بینیم که تیمهایی که از خزانه دولت استفاده می کنند و این خزانه تمام نشدنی است، با مشکلات مالی عدیده ای مواجه هستند؛ چه برسد به یک شخصی که با تمام وجود از گلوی خانواده اش بریده و خرج فوتبال میکند، آیا سودی پشت این هزینه های هنگفت است؟
قطعا نه، فقط یک فرد عاشق به فوتبال است که میتواند به این صورت عمل کند، کاری نکنیم که به خاطر منافع اندک خودمان چنین فرد دلسوزی را از اینکار خداپسندانه اش پشیمان کرده تا چندین هزار نفر را از نان خوردن محروم کنیم، کاش در کارهایی که انجام می دهیم ذره ای هم معرفت چاشنی کار مان کنیم و بدانیم که خداوند همیشه ناظر بر اعمال ماست. من هم با تمام وجود برای سربلندی این تیم خواهم جنگید و حقایق را می گویم حتی اگر به ضررم تمام شوم من متعلق به تبریزم و دلم برای تیم شهرم و فوتبال تبریز می سوزد و تا زمانیکه بنده در این تیم حضور داشته باشم با تمام وجودم تلاش می کنم تا این تیم به موفقیت برسد، در ضمن برای فوتبال تبریز، مسیر بدی داده شده است  و من برای چندمین بار از مسئولین، استاندار عزیز، فرماندار محترم، نمایندگان مجلس و تمام کسانی که دستی به آتش در استان آذربایجان دارند، خواهش میکنم که این نگاه بنده را جدی گرفته و به تدبیری تازه فکر کنند.


مربی اسبق تراکتور و استقلال تهران در پایان گفت: مطمئن باشید شرایط جدول اینگونه نمی ماند و با حمایت مدیریت و تلاش بچه ها که همگی لیاقت بالایی دارند و همچنین حمایت تبریزی های پر شور و عزیزم و همچنین درایت کادر فنی و تجربه لوکا و کمک خدا گسترش به روزهای خوبش برمیگردد و نتایج موفقیت آمیز را کسب می کند.


همدانی همچنین در مورد شرایط لیگ و مدعیان قهرمان در پایان افزود: پرسپولیس تیم با کیفیتی دارد که شانس زیادی برای قهرمانی دارد اما استقلال هم با علی منصوریان می تواند به صدر جدول برسد. هواداران باید صبور باشند و از تیم حمایت کنند ،همچنین ذوب آهن با امیر قلعه نوعی که سالها افتخار شاگردی ایشان را داشته ام مطمئناً می تواند مدعی قدرتمندی برای قهرمانی باشد چراکه  این تیم شرایط و امکانات خوبی دارد و آقای قلعه نوعی کارش را به خوبی بلد است و می تواند ذوب آهن را به خوبی هدایت کند.

دیدگاه‌ها