کد خبر : 1460301 | 20 شهریور 1396 ساعت 11:58 | 10.8K بازدید | 1 دیدگاه

سومین اپیزود از جدال بیرانوند و عمر السومه در یک ماه

دروازه بان شماره یک پرسپولیس و مهاجم برتر عربستانی تیم الاهلی، فردا سومین تقابل خود در طول یک ماه اخیر را پشت سر خواهند گذاشت.

سومین اپیزود از جدال بیرانوند و عمر السومه در یک ماه

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که توانسته در طول فصل اخیر عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد، به دنبال پنجمین کلین شیت در این فصل لیگ قهرمانان است و در این راه کار سختی مقابل عمر السومه پیش رو خواهد داشت.


این سومین اپیزود از تقابل دو بازیکن مطرح از دو تیم خواهد بود که این بار بیرانوند امیدوار است در حساس ترین بازی، سرنوشت تیمش را به دست گیرد. اولین بار این دو در جدال رفت در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان در استادیوم سلطان بن قابوس روبروی یکدیگر قرار گرفتند که سومه موفق شد از روی ریباند دروازه بیرانوند را باز کند. سومه که به واسطه عملکرد درخشان بعد از سال‌ها به اردوی تیم ملی سوریه دعوت شده بود، در تقابل با بیرانوند در جدال ملی و انتخابی جام جهانی نیز موفق شد بار دیگر در ثانیه‌های پایانی بازی ایران برابر سوریه دروازه او را در استادیوم آزادی باز کند.


اکنون این دو در حساس ترین جدال مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند و مطمئنا نقش بیرانوند حساس‌تر و کلیدی تر از دیگر بازیکنان خواهد بود؛ شماره یک پرسپولیس در صورت موفقیت در این جدال می‌تواند به چهره ویژه تیمش و همچنین هواداران تبدیل شود و به کابوس عمر السومه برای طرفدارانش نیز پایان دهد.

دیدگاه‌ها