کد خبر : 1460328 | 20 شهریور 1396 ساعت 13:03 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

اکبری: برای انتقام‌گیری به مصاف ایتالیا می‌رویم

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در بازی اول خود برای انتقام گرفتن به مصاف ایتالیا خواهیم رفت.

اکبری: برای انتقام‌گیری به مصاف ایتالیا می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"،  پیمان اکبری، دستیار اول کولاکوویچ در مورد میزان آمادگی تیم ملی برای مسابقات قهرمانان قاره‌ها گفت : وضعیت تیم ملی خیلی خوب است و بچه‌ها بسیار با انگیزه‌اند و از نظر بدنی هم تمرینات خوبی داشته‌اند که امیدوارم مزد زحمات این چند وقت خود را با نتیجه‌ای خوب بگیرند.


پیمان اکبری افزود: همانگونه که از نام مسابقات جام قهرمانان بزرگ قاره ها مشخص است، رقابت‌هایی دشوار پیش‌رو داریم و بازیکنان هم همه تلاش خود را انجام داده‌اند، امیدوارم که با توجه به برنامه‌ریزی کادرفنی و تدارک خوب فدراسیون، تیم ملی بهترین عملکرد را داشته و جزو تیم‌های خوب جام قهرمانان بزرگ باشیم.


وی در مورد ارزیابی خود از بازی تدارکاتی مقابل جی تکت هم گفت: بازی خوبی بود و با توجه به اینکه ما بعد از مسابقات انتخابی جهان بازی تدارکاتی نداشتیم، این بازی از نظر ذهنی و روانی برای تیم مناسب بود و بازیکنان هم در اندازه‌هایی که باید باشند، نشان دادند. جا دارد که از احمد مساجدی به خاطر هماهنگی به عمل آورده برای انجام این دیدار و بازی مفید تشکر کنم.


مربی تیم ملی والیبال در خصوص بازی با ایتالیا و تفاوت این رویارویی با بازی هفته اول لیگ جهانی گفت : مطمئناً این بازی تفاوت زیادی با آن بازی خواهد داشت و ما با هدف گرفتن انتقام از ایتالیا به میدان خواهیم رفت.

دیدگاه‌ها