کد خبر : 1460357 | 20 شهریور 1396 ساعت 16:10 | 22.6K بازدید | 1 دیدگاه

در باور ما شکست وجود ندارد

ماهینی: آمده‌ایم بجنگیم، پیروز شویم و صعود کنیم

کاپیتان پرسپولیس با انگیزه صعود تیمش در بازی برابر الاهلی خبر داد و اعلام کرد برای جنگیدن و پیروزی فردا شب به میدان خواهند رفت.

ماهینی: آمده‌ایم بجنگیم، پیروز شویم و صعود کنیم

به گزارش "ورزش سه"، حسین ماهینی که در غیاب سیدجلال حسینی وظیفه سنگینی برابر الاهلی پیش رو خواهد داشت، با حضور به همراه برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری به تشریح شرایط تیمش و رویاهای خود پرداخت: ما بازی رفت را در حالی که با دو گل عقب افتادیم، توانستیم به تساوی بکشانیم. این نشان از انگیزه بالای تیم ما و عدم باور شکست است. ما اینجا حاضر شدیم تا بجنگیم، پیروزی شویم و صعود کنیم تا دل 40 میلیون هوادار را شاد کنیم.

 

وی ادامه داد: همه بازیکنان از اراده و انگیزه لازم برای این بازی برخوردار هستند و این هدفی است که پیش روی ما قرار گرفته و به سادگی از رویاهای‌مان نخواهیم گذشت.

 

ماهینی در واکنش به سوالی که کیفیت بازیکنان الاهلی را بالاتر از پرسپولیس عنوان می‎کرد، گفت: ما تمام تیم‌هایی که با آنها بازی داریم را آنالیز می‌کنیم و شناخت کافی از آنها داریم. مطمئنا آنها بازیکنان خوبی هستند که توانستند تیم‌شان را تا این مرحله برسانند؛ اما ما نیز برای انجام کارهای بزرگ اینجا حاضر شده‌ایم و در ذهن ما چیزی جز موفقیت وجود ندارد.

 

کاپیتان پرسپولیس در خصوص برگزاری دیدار دو تیم در کشور ثالث نیز گفت: این اتفاق بدی است؛ چرا که اگر آنها در بازی رفت در آزادی حاضر می‌شدند، بیش از اینها با ابهت پرسپولیس و هوادارانش آشنا می‌شدند. با این حال علیرغم تمام مشکلات و موانع، ما با هواداران‌ هرچند اندک‌مان در بازی فردا هم روحیه بالای مبارزه و پیروزی را در زمین به نمایش خواهیم گذاشت. ما هم بازیکنان خطرناکی مثل مهدی طارمی، منشا، بیرانوند، علیپور، مسلمان و ... داریم که هر کدام از آنها می‌توانند سرنوشت بازی را تغییر دهند.

 

وی ادامه داد: دیگر بازیکنان ما هر کدام از کیفیت بالایی برخوردارند که حتی قابلیت حضور در تیم ملی را نیز دارند، اگر اینگونه نبود که ما اکنون در این مرحله حضور نداشتیم.

 

دیدگاه‌ها