کد خبر : 1460359 | 20 شهریور 1396 ساعت 15:40 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

تاج میهمان ویژه افتتاحیه ورزشگاه امام رضا

رئیس ستاد افتتاحیه ورزشگاه امام رضا می گوید که تمام هماهنگی های لازم برای برگزاری دیدار افتتاحیه در حال انجام است.

تاج میهمان ویژه افتتاحیه ورزشگاه امام رضا 

محمد مهدی برادران رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی که به عنوان رئیس ستاد برگزاری افتتاحیه ورزشگاه امام رضا برگزیده شده است، در گفتگو با "ورزش سه" در مورد تمهیداتی که برای برگزاری این دیدار دوستانه در نظر گرفته است، می گوید: طی ابلاغی که به من داده شده مسئولیت ستاد برگزاری افتتاحیه ورزشگاه به بنده سپرده شده است و تمامی هماهنگی‌ها نیز برای هر چه بهتر برگزار شدن این بازی در حال انجام است.


برادران با اشاره به اینکه عنایتی حضور در این مسابقه را پذیرفته و با هماهنگی های به عمل آمده به عنوان کاپیتان تیم راهی میدان خواهد شد، ادامه داد: اولین نفری که با وی مذاکره کردیم رضا عنایتی بود که قبول کرد و به عنوان کاپیتان در این تیم حضور خواهد داشت. در کنار او بازیکنان مشهدی دو تیم پدیده و سیاه جامگان همچون بادامکی، شاکری، خرسندنیا، ناصحی ، عباسیان و تعداد دیگری از بازیکنان در این تیم هستند. همچنین با بازیکنان خراسانی دیگر تیم های لیگ برتری همچون احسان پهلوان نیز به دنبال رایزنی هستیم تا آنها نیز در صورت موافقت باشگاهشان در این افتتاحیه سهمی داشته باشند.


رئیس ستاد برگزاری دیدار افتتاحیه ورزشگاه امام رضا در مورد اینکه آیا این ورزشگاه آماده برگزاری مسابقه است یا خیر، عنوان می کند: ساعتی پیش در ورزشگاه جلسه ای داشتیم و همکاران هیئت فوتبال در ورزشگاه مستقر شدند. مشکلاتی نظیر بلندی چمن ورزشگاه و خط کشی نبودن آن وجود دارد، که پیمانکار چمن قول داده در روزهای آتی چمن را به مسابقه برساند.


برادران در پایان در مورد دیدار برگشت که قرار شده به میزبانی ورزشگاه امام حسین و برای افتتاح این ورزشگاه برگزار شود، اظهار داشت: امروز با سیدعباس نماینده باشگاه کربلا دیدار داشته ایم و آنها هم برای برگزاری بازی برگشت حمایت کرده اند که این بازی قرار است در آبان ماه برگزار شود.


وی در خصوص اینکه بازیکنان منتخب کربلا چه کسانی هستند و آیا عراقی های لیگ ایران هم در تیم کربلا حضور خواهند داشت یا خیر بیان کرد: باشگاه کربلا در لیگ عراق هفتم شده و 4 ملی پوش در این تیم حضور دارند. 


برادران در پایان ابراز امیدواری کرد که هماهنگی های لازم میان جامعه ورزشی مشهد وجود داشته باشد و تشکر ویژه ای هم داشت از تمام عواملی که درگیر برگزاری این مسابقه هستند.


همچنین برادران اعلام کرد که مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال دعوت ستاد برگزاری دیدار افتتاحیه را پذیرفته و میهمان ویژه دیدار دو تیم خواهد بود.

دیدگاه‌ها