کد خبر : 1460473 | 21 شهریور 1396 ساعت 09:24 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب احتمالی رقیب پرسپولیس در ابوظبی 

بازگشت کاپیتان ملی پوش الاهلی

رقیب سعودی پرسپولیس در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی که امشب در ابوظبی برگزار می شود با همان تفکرات بازی رفت، اما با چند تغییر کلیدی به میدان خواهد رفت.

بازگشت کاپیتان ملی پوش الاهلی 

به گزارش "ورزش سه"، رسانه های عربستان امروز در تحلیل های خود از بازی برگشت الاهلی با پرسپولیس در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی مدعی شدند سرمربی اوکراینی بالاجبار با چند تغییر تیمش را روانه مصاف با قهرمان ایران می کند تا بعد از الهلال دومین تیم صعود کننده از عربستان به نیمه نهایی لیگ قهرمانان لقب بگیرد.


روزنامه های الریاضی، عکاظ، الریاضیه و ... در پیش بینی های خود از ترکیب 11 نفره الاهلی برای جنگ با پرسپولیس مدعی شدند غیبت دو مهره کلیدی در خط دفاع به نسبت بازی رفت همچنین مصدومیت هافبک تدافعی این تیم در آخرین بازی تیم ملی عربستان مقابل ژاپن باعث شد تا ربروف امشب حداقل با سه تغییر شاگردانش را به مصاف رقیب ایرانی بفرستد.


بنا به ادعای رسانه های سعودی مهمترین تغییر در ترکیب الاهلی نسبت به بازی رفت بازگشت تایسرالجاسم هافبک ملی پوش و کاپیتان کلیدی تیم خواهد بود که بعد از رسیدن به فرم مطلوب و پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت درخشش خوبی با عربستان مقابل ژاپن داشت و حالا به عنوان برگ برنده ربروف در ترکیب الاهلی به میدان خواهد رفت.


روزنامه الریاضی امروز درپیش بینی ترکیب الاهلی مدعی شد این تیم با سیستم 1-3-2-4 به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که 11 نفر اصلی این تیم را نفرات زیر تشکیل می دهند.


مهاجم ؛ عمر السوما
هافبک ها؛ حسین المقهوی، تایسر الجاسم، لئوناردو دسوزا
هافبک های تدافعی؛ ولید باخشوین، کلودمیر داسیلوا
مدافعان؛ معتز هوساوی، محمدآل فتیل، سعید المولد، محمدعبدالشافی
دروازه بان؛ محمد العویس

دیدگاه‌ها