کد خبر : 1460618 | 21 شهریور 1396 ساعت 18:13 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه نمایش چشمگیر یا توقف مقابل ستاره ها؛

ایران - آمریکا؛ بازگشت ستاره‌های ایالات متحده در ناگویا

آمریکا که پس از المپیک قصد پوست اندازی و تغییر نسل داشت برای مسابقات قهرمانی قاره ها یک بار دیگر ستاره های سابق را به تیم ملی بازگرداند.

ایران - آمریکا؛ بازگشت ستاره‌های ایالات متحده در ناگویا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار رقابت های قهرمانی قاره ها از ساعت 11:10 فردا چهارشنبه رو در روی آمریکا قرار خواهد گرفت. این تیم توانست در پایان روز اول ژاپن میزبان را شکست دهد تا با آمادگی برای بازی با ایران برسد.


نقطه جالب توجه در مورد این تیم بازگشت ستاره ها به ترکیب جان اسپرو است. این مربی بعد از المپیک ترکیب تیم را به کلی تغییر داد و تمام ستاره ها را از لیست بیرون گذاشت؛ اما برای این رقابت ها اسپرو یک بار دیگر بازیکنان فوق ستاره را به تیم ملی دعوت کرده است تا روش جدیدی از تاکتیک های خود را پیاده کند.


از طرفی دیگر ایران هم نمایش خوبی در روز اول مقابل ایتالیا داشت و کولاکوویچ نشان داد در مدت سپری شده ضمن پیدا کردن شناخت خوب از بازیکنان ایران، توانسته تاکتیک های خود را در تیم پیاده کند. با این وجود بازی مقابل آمریکا و ستاره هایی که یک بار دیگر به تیم بازگشته اند می تواند کار بسیار دشواری باشد.


تمام نکات بازی ایران و آمریکا:
* این دومین رو یا رویی کولاکوویچ و اسپراو، سرمربی دو تیم خواهد بود.
* شهرام محمودی و سید محمد موسوی رکورد کسب بیشترین امتیاز ایران مقابل آمریکا را دارند.
* بازی آخر 2 تیم با نتیجه 3 بر صفر به سود آمریکا به پایان رسیده است.
* تیم ملی آمریکا ستاره هایی چون مکس هولت، مت اندرسون، آرون راسل را برخلاف لیگ جهانی یک بار دیگر به ترکیب اصلی خود بازگردانده است.
* آمریکا با وجود تمام این تغییرات در آخرین تورنمنت خود توانست در 4 تیم برتر لیگ جهانی حضور پیدا کند.
 * این هشتمین دیدار دو تیم خواهد بود که در بازی های گذشته 2 پیروزی و 5 شکست در کارنامه ایران ثبت شده است.
* از بین بازیکنان دو تیم تنها سعید معروف از ایران و مت اندرسون از آمریکا سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارند که این افتخار زمانی که این دو در زنیت کازان روسیه بودند اتفاق افتاد.
* در پایان روز اول دو پشت خط زن ایران و آمریکا توانستند عنوان امتیازآورترین بازیکنان دو تیم را به خود اختصاص دهند.

دیدگاه‌ها