کد خبر : 1460686 | 22 شهریور 1396 ساعت 00:14 | 358.7K بازدید | 12 دیدگاه

هوادار الاهلی با بلندگو فحش می داد

پاسخ محکم هواداران ایرانی به توهین سعودی ها

هواداران پرسپولیس درصعود قرمزپوشان به نیمه نهایی آسیا حضور فوق العاده ای داشتند.

پاسخ محکم هواداران ایرانی به توهین سعودی ها

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها در شرایطی دیدار مقابل الاهلی عربستان را آغاز کردند که از حمایت بیش از 3 هزار ایرانی در ضلع جنوبی ورزشگاه بن زاید الجزیره برخوردار بودند.


این 3 هزار تماشاگر از یک ساعت قبل از بازی در قسمت مدنظر اسکان پیدا کردند و شور و حال دقیقه پایانی قرمزپوشان را به جلو راندند.


پرسپولیس که خیلی زود در این بازی توسط علی علیپور به گل رسید، بعد از اخراج کمال کامیابی نیا در دقیقه 12 جوی نگران کننده را متوجه هواداران خود کرد. با این حال بعد از لحظه ای افت هواداران پرسپولیس به خود آمدند و به بازیکنان تیمشان روحیه دادند.


پرسپولیس که در نیمه اول در سمت دروازه‌ی هواداران خودی بازی می کرد، موفق به بسته نگه داشتن دروازه شد؛ اما در نیمه دوم و دروازه روبرو این الاهلی بود که خیلی زود به گل رسید.

 

 


نکته جالب اینکه هواداران الاهلی که تعداد زیادی هم نداشتند، در نیمه اول کاملا تحت تاثیر هواداران پرسپولیس بودند اما در نیمه دوم با یک بلندگو توانستند اندکی جو ورزشگاه را تغییر بدهند. با وجود برتری الاهلی در ابتدای نیمه دوم و در شرایطی که پرسپولیس با یک یار کمتر به بازی ادامه می داد، بازهم هواداران پرسپولیس بودند که با انرژی فوق العاده و تمام نشدنی خود تیم را پیش راندند و در نهایت با 2 گل منشا و طارمی جشن بزرگی در ورزشگاه بن زاید به راه انداختند.


نکته عجیب این بود که هواداران الاهلی بعد از 10 نفره شدن تیمشان و جلو افتادن پرسپولیس دست از تشویق تیم خود کشیدند. آنها با بلندگو شروع به توهین به هواداران ایرانی کردند.


این اولین بار بود که با بلندگو به هواداران تیم رقیب توهین می شد. آن هوادار که با بلندگو بقیه تماشاگران را رهبری می کرد، از کلمات ناشایستی درباره ایرانی ها استفاده می کرد.


با این حال هواداری محترمانه پرسپولیسی های حاضر در ورزشگاه که در میان آنها تعداد کثیری از بانوان هم حضور دارند، پاسخ دندان شکنی به هواداران الاهلی بود.

 


عکس ها: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها