کد خبر : 1461098 | 23 شهریور 1396 ساعت 21:51 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

از کنایه‌ها تا گلایه‌ها با نظرمحمدی در نشست خبری

سرمربی سپیدرود که هفته گذشته در پلانی جالب توجه با اعلام استعفا به جنگ ناکامی در دربی گیلان رفته بود، بعد از پیروزی این هفته مقابل نفت آبادان آن را به بازیکنان تیمش تقدیم کرد.

از کنایه‌ها تا گلایه‌ها با نظرمحمدی در نشست خبری

به گزارش "ورزش سه"، علی نظرمحمدی، سرمربی جوان سپیدرود که در پایان دیدار جام حذفی مقابل ملوان و شکست در دربی گیلان استعفای خود را اعلام کرده بود، با رد آن امروز توانست بار دیگر نیمکت این تیم را تجربه کند و در پایان یک پیروزی شیرین را جشن گرفت.


نظرمحمدی با حضور در نشست خبری در خصوص این بازی گفت: بابت این برد شیرین به بازیکنانم تبریک می‌گویم و آن را به بازیکنان و خانواده‌شان تقدیم می کنم.


سرمربی سپیدرود در ادامه در کنایه‌ای با اعلام اینکه جلال چراغپور در دو روز اخیر به دلیل کسالت در کنار آنها نبوده، نسبت به صحبت‌هایی که در خصوص نتیجه مثبت تغییرات کادرفنی و اضافه شدن چراغپور و نقش او در این پیروزی واکنش نشان داد: از تمام اعضای کادرفنی تشکر می‌کنم و خصوصا آقای جلال چراغپور که طی 48 ساعت اخیر به دلیل کسالت در کنار ما نبودند.


وی ادامه داد: بازی خوبی بود و در 15 دقیقه ابتدایی با بازی تهاجمی دفاع حریف را تحت فشار قرار دادیم و نتیجه هم داد. در مرکز زمین هم بازی خوبی ارائه دادیم و مانع شکل گیری حملات آنها شدیم. ما چند بازیکن دونده و جنگنده را در میانه میدان به کار گرفتیم و روند خوبی را در سه هفته گذشته پشت سر گذاشتیم و 7 امتیاز در لیگ برتر گرفتیم و خدا را شکر که به ما عزت داد و به نتیجه رسیدیم.


نظرمحمدی در خصوص جوانگرایی تیمش گفت: ایمان داشته باشید با ثبات تیم در هفته‌های آینده جوانان تاثیرگذاری را در ترکیب تیم خواهید دید. حتما به بازیکنان هشدار دادم که با هر لغزش آنها از این پتانسیل سود خواهم برد و تبعات آن را هم خواهم پذیرفت. مطمئنا آنها بازی به بازی بهتر خواهند شد. خوشبختانه امروز بازیکنان جوان خوب کار کردند و دستم را باز گذاشتند تا در آینده بیشتر روی آنها تکیه کنم.


سرمربی سپیدرود در واکنش به اینکه بعد از اعلام پنالتی برای نفت نگران نتیجه بازی و تغییر شرایط آن نشدید گفت: ضمن اینکه از سیدمحمد حسینی بابت مهار پنالتی و دیگر حرکات او تشکر می‌کنم که معتقدم اصلا نباید این پنالتی اعلام می‌شد. اصلا پنالتی نبود و تنها به خاطر فشار کادرفنی نفت آبادان این ضربه اعلام شد اما خوشبختانه دروازه‌بان ما آن را مهار کردند. اگر خستگی ناشی از جدال 120 دقیقه ای ما را اذیت نمی‌کرد می‌توانستیم بیشتر هم گل بزنیم.


نظرمحمدی در پاسخ به انتقاداتی در خصوص عملکرد مدافعان این تیم و پنالتی‌های پیاپی که می‌دهند گفت: هر بازیکنی پست مشخصی دارد و مطمئنا پویا نزهتی با توجه به پست‌اش نمی‌تواند به ضرر تیم ما پنالتی بدهد و سیداحمد آهی و سید هادی موسوی به خاطر نزدیکی به دروازه بیشترین سهم را در دفع توپ دارند و با توجه به پست‌شان احتمال پنالتی دادن هم وجود دارد. من اعتقاد دارم که بازیکن باید در محوطه جریمه بی مهابا تکلی نزند اما نمی‌توان به آن خرده بگیریم و در خصوص بازی امشب هم بازیکن برزیلی نفت هم گفت خطای پنالتی نبود.


سرمربی سپیدرود در خصوص اینکه مالکیت توپ و پاسکاری زیادی در این دیدار به نمایش نگذاشتند گفت: دلیل اینکه ما نتوانستیم پاس‌های زیادی بدهیم به این خاطر بود که بازیکن میانی نفت پرس شدیدی را در نظر گرفته بودند. دستور انتقال سریع دفاع به حمله داشتیم و عمق دفاع نفت را در نظر داشتیم و همین مساله باعث شد تا به پاس‌های کوتاه فکر نکنیم.


وی ادامه داد: کار کردن در تیم‌های پرطرفدار همیشه شما را تحت فشار می‌گذارد هواداران ما هم فراموش کرده‌اند که ما تیم تازه وارد هستیم و فکر می‌کنند ما تیم متمول هستیم و می‌توانیم همانند نفت آبادان مهره یک و نیم میلیاردی داشته باشیم مثل کرار و یک میلیارد و هشت میلیونی مثل شیمبا و یک میلیاردی مثل دسوزا! کل قرارداد بازیکنان، کادرفنی و عوامل اجرایی ما حدود 5 میلیارد و اندی است که اندازه 5 بازیکن خارجی طراز اول نفت است. اگر کادر فنی را تحت فشار قرار دهیم و بخواهیم بازیکنانی که دوست داریم در ترکیب باشند مطمئنا شرایط سخت می‌شود. اگر هوادار مشکلی دارد باید سلسله مراتب را رعایت کند و با انتقال به کانون هواداران آنها به ما بگوید. اما اینجا شرایط به گونه‌ای است که هوادار با حضور در رختکن به دنبال انتقاد از ماست و اگر این تحت فشار قرار دادن ادامه داشته باشد من این را می‌گویم که آینده داماش در انتظار سپیدرود خواهد بود.

 

نظرمحمدی در پایان در واکنش به سوالی در خصوص اینکه جایگاه واقعی و حقیقی جلال چراغپور در کادرفنی این تیم چیست نیز گفت: با توجه به اینکه آقای روانخواه از تیم جدا شد، ما نیاز داشتیم به یک طراح و کسی که آنالیز خوبی از حریفان در اختیار ما قرار دهد تا ما با توجه به داشته‌های تیم تصمیم گیری کنیم. آقای جلالی به عنوان مدیرفنی در کنار تیم هستند و در طول هفته در تمرینات حضور دارند و هر زمان که کادرفنی نیاز ببیند ایشان کفش کار می‌پوشد به زمین می‌آید و هر وقت نیاز نباشد از دور نظاره خواهند کرد. در 48 ساعت گذشته ایشان کسالتی داشتند که در کنار سپیدرود نبودند و ان شالله از فردا که تمرین ریکاوری هست در کنار ما خواهد بود و جا دارد از ایشان هم تشکر کنم که در تمرین روزهای دوشنبه و سه شنبه در کنار ما بودند. امروز هم در بین دو نیمه از طریق تلفن با هم در تماس بودیم و نکاتی که لازم بود را در اختیار ما قرار دادند.

دیدگاه‌ها