کد خبر : 1461108 | 23 شهریور 1396 ساعت 22:33 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

به کریمی نشان می دهیم که چقدر دوستش داریم

منوچهری: فخرالدینی زرنگ بازی درآورد!

مهاجم نفتی ها می گوید همه علی آقا را دوست داریم چرا که همه با بازی های او خاطره داریم و به همین دلیل همه تلاش مان را می کنیم تا بتوانیم در زمین و در بازی های بعدی به او ثابت کنیم که چقدر دوستش داریم.

منوچهری: فخرالدینی زرنگ بازی درآورد!

به گزارش "ورزش سه"، امین منچهری پس از پایان دیدار تیم های نفت تهران و گسترش فولاد در برابر خبرنگاران به صحبت پرداخت. او درباره این بازی گفت: در این دیدار شروعی دوباره داشتیم. دو تیم در وهله اول نمی خواستند بازی را ببازند. ما موقعیت های زیادی داشتیم و اگر خودمان را باور می کردیم می توانستیم به گل هم دست پیدا کنیم. امیدوارم بازی بعدی بتوانیم هم گل بزنیم و هم پیروز شویم.


او در رابطه با فسخ قرارداد قبلی خود با آمدن درخشان گفت: یک ماهی با آقای کریمی در تیم نفت بودیم و به بدنسازی پرداختیم و شرایط خوبی را با تمرینات پیدا می کردیم اما روزی که آقای کریمی رفتند من هم احساس کردم دیگر در تیم جایی ندارم و به همین دلیل جدا شدم اما پس از بازگشت ایشان با نظر مثبت وی باز هم با نفت قرارداد بستم.


او ادامه داد: شرایط تیم خیلی خوب شده است. همه علی آقا را دوست داریم چرا که همه با بازی های او خاطره داریم و به همین دلیل همه تلاش مان را می کنیم تا بتوانیم در زمین و در بازی های بعدی به او ثابت کنیم که چقدر دوستش داریم.


منچهری درباره حرکت مشکوک به پنالتی مدافع حریف روی او و از دست رفتن فرصت گلزنی گفت: بله در آن فرصت روی من خطا شد و میلاد دست من را کشید تا تعادل من به هم بخورد. بهرحال این هم از زرنگ بازی های میلاد بود.

دیدگاه‌ها