کد خبر : 1461114 | 23 شهریور 1396 ساعت 22:50 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: همه بازیکنانم برد می‌خواستند

سرمربی فولاد خوزستان به تمجید از عملکرد بازیکنان خود برابر سپاهان پرداخت.

پورموسوی: همه بازیکنانم برد می‌خواستند

به گزارش "ورزش سه"، سید سیروس پورموسوی پس از پیروزی فولاد مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار کرد: دوست ندارم بازگشت به عقب داشته باشم ولی معتقدم اگر در دیدار جام حذفی برابر ایران‌جوان نمایش هوشمندانه‌تری داشتیم قطعا نتیجه بهتری کسب می‌کردیم ولی حالا تمام تمرکزمان را روی لیگ می‌گذاریم.


وی ادامه داد: برد برابر سپاهان را به تماشاگران واقعی فولاد خوزستان که در مدت اخیر ما را تنها نگذاشتند و به ویژه خانواده مرحوم حیدری(هوادار فولاد) تقدیم می‌کنم.


سرمربی فولاد خوزستان اضافه کرد: تنها هدف و فکر ما برابر سپاهان برد بود و تمام بازیکنان از درون دروازه تا خط حمله با تمام توان تلاش کردند تا به پیروزی برسیم که خدا را شکر این اتفاق افتاد.


پورموسوی درباره نخستین نیمکت‌نشینی ایمان مبعلی در ترکیب ابتدایی ابراز کرد: ایمان بزرگی کرد و از زمان ورودش به زمین با تمام توان کار کرد؛ همچنین خوشحال هستیم که پای آرش افشین بعد از مدت‌ها به گلزنی باز شد و امیدوار هستم روند او ادامه‌‌دار باشد؛ مشکلاتی برای او پیش آمده بود ولی از افشین به‌عنوان سرمایه استان خوزستان پشتیبانی کردیم و امشب هم او با همه وجود بازی کرد و خدا را شکر گل هم زد.

دیدگاه‌ها