کد خبر : 1461318 | 24 شهریور 1396 ساعت 21:56 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

گل محمدی: بازی تاخیری دیگر در دنیا مد نیست

سرمربی تراکتورسازی با حضور در نشست خبری به تشریح دیدار با سیاه جامگان و کسب تساوی در این بازی پرداخت.

گل محمدی: بازی تاخیری دیگر در دنیا مد نیست

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی با انتقاد از عملکرد تدافعی تیم سیاه جامگان تاکتیک حریف را در فوتبال امروز از مد افتاده اعلام کرد.


سرمربی تراکتورسازی صحبت‌هایش را با اشاره به عملکرد دفاعی سیاه جامگان آغاز کرد و گفت: در اینگونه دیدارها که حریف با بازی تدافعی و تعداد زیاد مدافعان حاضر می‌شوند، زدن گل اول خیلی مهم و حیاتی است.


وی ادامه داد: موقعیت هایی داشتیم تا بتوانیم گل اول را بزنیم تا بازی برای ما ساده شود؛ اما هرچه به پایان بازی نزدیک می‌شدیم استرس بازیکنان برای کسب نتیجه بیشتر می‌شد. این مساله باعث بی نظمی تاکتیکی در تیم ما شد که گل هم دریافت کردیم؛ اما خدا را شکر که توانستیم آن را پاسخ دهیم. از اینکه نباختیم واقعا خوشحالیم و گل زیبایی را هم به ثمر رساندیم. سه امتیاز اما هدف اصلی ما بود؛ ولی ما همچنان در بحث بازیکن در مضیقه هستیم. در مجموع بازی سختی مقابل مدافعان پرتعداد و بازی تدافعی حریف داشتیم و باید از بازیکنانم بابت اینکه توانستند شکست را با تساوی عوض کنند تشکر کنم.


گل محمدی در خصوص عدم حضور گودرزی در این بازی گفت: او هنوز کاملا خوب نشده و ترجیح دادیم این ریسک را انجام ندهیم.
وی در ادامه با اشاره به فرصت‌سوزی شاگردانش گفت: باید در بازی های خانگی حتما گل اول را بزنیم و بازیکنان باید در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشند.


سرمربی تراکتورسازی در واکنش به صحبت‌های اکبر میثاقیان و اعلام بازی تاخیری به عنوان یکی از تاکتیک‌های فوتبال دنیا گفت: هر مربی ایده‌هایی و فلسفه و تاکتیکی دارد. بازی تاخیری الان دیگر مد نیست؛ اما در بعضی از بازی ها می‌تواند جواب دهد و این تفکرات مربی است و من نمی‌توانم بیش از این درباره دیگران حرف بزنم و باید تمرکزمان روی عملکرد خودمان باشد و بتوانیم در آینده از فرصت‌ها بهتر استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها