کد خبر : 1461357 | 24 شهریور 1396 ساعت 22:36 | 63.6K بازدید | 0 دیدگاه

با 4 گل به تیم ویسی صدرنشین شد

تبریزی قهرمان پرش با نیزه لیگ برتر!

مرتضی تبریزی با 4 گل فقط در یک مسابقه از هفته ششم، خود را به صدر جدول گلزنان لیگ هفدهم رساند.

تبریزی قهرمان پرش با نیزه لیگ برتر!

به گزارش "ورزش سه"،  تبریزی در دیدار برابر استقلال خوزستان از هت‌تریک عبور کرد و تعداد گل هایش را مقابل تیم دفاعی استقلال خوزستان  به عدد 4 رساند تا بعد از 5 هفته ناکامی ناگهان صدرنشین جدول گلزنان لیگ هفدهم شود.


این مهاجم باتجربه که فصل پیش در کورس آقای گلی بود و در نهایت این عنوان را به مهدی طارمی واگذار کرد، در 5 هفته قبلی گلی نزده بود تا حضور در صدر جدول گلزنان لیگ در پایان هفته ششم اتفاقی غیرقابل پیش بینی و تا حدودی غیرممکن باشد، اما این بازیکن به لطف درخشش خودش و سایر بازیکنان نمایشی خیره کننده ارائه داد و حالا در عین ناباوری 4 گله شده و صدرنشین آقای گل های لیگ.


البته شاید اگر تبریزی کمی دقت بیشتری داشت، می توانست تعداد گل هایش را از عدد 4 هم عبور دهد و حالا با اختلاف بیشتری به صدر جدول تکیه بزند؛ اما همین 4 گل هم چیزی است که به ندرت در فوتبال ایران اتفاق می افتد. آنقدر به ندرت که یک بازیکن بعد از ناامید کردن سرمربی و هواداران تیمش ناگهان مثل یک قهرمان پرش با نیزه از دیگران سبقت گرفت؛ اگرچه هنوز یک بازی از این هفته باقی مانده و رقبای سرسخت تبریزی می توانند رده اول را پس بگیرند؛ اما شاید هم نه، تبریزی فعلا روی سکوی اول بماند و با حس آقای گلی اقلا یک هفته زندگی کند.


ارزش کار تبریزی در آنجاست که او به تیمی گل زد که با ویسی سفت و سخت ترین دفاع لیگ را داشته است؛ دفاعی مثل آهن که تبریزی از آن گذشت .

 

1241460

 

1241462

 

 

عکس : امیر حسینی

دیدگاه‌ها