کد خبر : 1461443 | 25 شهریور 1396 ساعت 12:06 | 69.1K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس هم پاشنه آشیل دارد

جلالی: نعمتی و منشا فردا نیمکت‌نشین هستند!

سرمربی پیکان در آستانه دیدار برابر پرسپولیس با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط تیمش پرداخت.

جلالی: نعمتی و منشا فردا نیمکت‌نشین هستند!

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی معتقد است شاگردان برانکو ایوانکوویچ علیرغم آمادگی بالا و موفقیت‌های اخیرشان نقاط ضعفی هم دارند که به خوبی توسط این تیم آنالیز شده است.


سرمربی پیکان ابتدای صحبت‌هایش در نشست خبری را با قدرتمند خواندن تیم حریف و برنامه‌های تمرینی و آنالیز دقیق آنها شروع کرد: طبیعی است که هر کسی که بخواهد در این شرایط با پرسپولیس بازی کند، هم کار سختی دارد و هم نگران است. اما من معتقدم هر تیم خوبی می تواند پاشنه آشیلی داشته باشد و برای ما مهم این است که بتوانیم آن را پیدا کنیم و بهره ببریم. ما برای این کار فکر و تمرین کردیم و امیدوارم فردا در استادیومی که پر است، بازی خوب و موفقی را پشت سر بگذاریم.

 

جلالی در خصوص اینکه چه برنامه‌ای برابر پرسپولیس که توانسته تیم‌های قدرتمند آسیا را نیز به خوبی از پیش رو بردارد دارید و از آن اطمینان هم دارید، گفت: من ترجیح می‌دهم اگر بتوانیم ایده‌های مان را عملیاتی کنیم آن را در زمین نشان دهیم؛ اما همه می‌دانید که پرسپولیس پارامترهای زیادی در حمله دارد که در شرایط مختلف بازی می‌تواند از آن استفاده کند. یکی از آنها نیمکتی است که امتیاز بزرگی و حلال مشکلات آنهاست. بازی کردن با چنین تیمی درست است که سخت است؛ اما برای من و تیمم انگیزه زیادی است.

 

سرمربی پیکان در خصوص اوضاع متفاوت تیمش نسبت به فصل گذشته و اینکه جدایی منشا و نعمتی چقدر در آن تاثیرگذار بوده گفت: ما در همین حال حاضر و پایان هفته پنجم وضعیت بهتری نسبت به فصل گذشته داریم. دوم هم اینکه ما در بخش حمله کمی خلع سلاح شدیم و مطمئنا روی کار ما تاثیرگذار است. باید در خلال بازی ها این تاثیر را کم کنیم و تیم را به شرایط ایده آل برسانیم و من به این موضوع کاملا اطمینان دارم. ما بازیکنانی داریم که هم جوان هستند و هم اشتیاق بهتر شدن و پیشرفت را دارند و تیمی که چنین بازیکنانی دارد، حق دارد به آینده امیدوار باشد و من به عنوان مربی آنها خوشحالم بابت اینکه چنین بازیکنانی که با ولع به دنبال تمرین و بهتر شدن هستند را در اختیار دارم.

 

مجید جلالی درباره اینکه چه برنامه‌ای برای خلع سلاح خط حمله پرسپولیس در سر دارد و با توجه به بازیکنان خارجی که به خدمت گرفته، چرا آنها تاثیری همچون فصل گذشته به نمایش نگذاشته‌اند، گفت: بازیکنان خارجی ما اصلا بازی نکرده‌اند که بخواهید درباره کیفیت آنها صحبت کنیم. کِنِد یک بازی انجام داد و مصدوم شد و متاسفانه در بازی فردا او را نداریم. یک بازیکن جدید گرفتیم که از او در بازی فردا استفاده خواهیم کرد. با شناختی که از آقای برانکو دارم بعید می‌دانم در ترکیب اصلی خود تغییری ایجاد کند.

 

وی درباره شرایط خدابنده لو، بازیکن جوان پیکان و حضورش در اردوی تیم ملی جوانان گفت: او از ابتدا در اردوی تیم ما حضور داشت؛ اما در ادامه به دلیل مشکلی که در قراردادش با سایپا بود، محروم شد. در تیم امید و جوانان بازیکنانی داریم که می‌توانند شانس بازی در تیم ما را به دست بیاورید. در بازی فردا حداقل 4-5 بازیکن امید روی نیمکت خواهند بود و شانس بازی دارند.


جلالی در پایان گفت: همانطور که گفتم بعید می‌دانم برانکو به ترکیب اصلی تیمش دست بزند و مطمئنا سیامک نعمتی و منشا از ابتدا بازی نمی‌کنند تا ما برنامه مهار آنها را داشته باشیم. البته ما شرایط مختلف بازی مقابل این تیم را تمرین کرده‌ایم.

 

دیدگاه‌ها