کد خبر : 1461493 | 25 شهریور 1396 ساعت 15:15 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با سوسیداد

پاسخ قاطعانه زیدان به منتقدان بیل

زیدان در کنفرانس خبری امروز خود به دفاع تمام قد از بیل پرداخت و نوید داد که روزهای خوب بیل در راه است.

پاسخ قاطعانه زیدان به منتقدان بیل

به گزارش "ورزش سه"، رئال در غیاب چند بازیکن سرشانس خود مثل رونالدو، کروس، مارسلو و بنزما فردا بازی حساسی مقابل سوسیداد پیش رو دارد. سوسیداد فصل را با سه برد آغاز کرده و در زمین خود معمولا تیمی دردسرساز برای رئال و بارسا بوده است.

 

 

1241590

 

 

زیدان در مورد بازی فردا گفت:« می دانیم که فردا برابر تیمی خوب و باکیفیت بازی داریم. سوسیداد تیم دوم جدول است و فصل را بسیار خوب شروع کرده. البته این چیزی را برای ما تغییر نمی دهد و هدف ما مثل همیشه پیروزی است.»

 

احتمال لغزش و افزایش فاصله با بارسلونا به 7 امتیاز:« دو بازی خانگی متوالی را مساوی کرده ایم و فردا هم بازی دشواری با سوسیداد پیش رو داریم. به اهمیت این مسابقه واقفیم. دو تساوی گذشته را فراموش کرده ایم و آنها تاثیری منفی روی عملکرد ما برابر سوسیداد نخواهند داشت. خوب تمرین کرده ایم و هدف مان کسب سه امتیاز است.»

 

 

1211932

 

 

غیبت کروس و وایه خو:« وقتی یک بازیکن روز قبل از بازی نمی تواند تمرین کند، طبیعتا قادر به حضور در میدان هم نخواهد بود. هر دو مصدوم هستند و قصد ندارم روی آنها ریسک کنم. هر فصل، مقاطع اینچنینی از حیث مصدومیت ها و محرومیت ها را تجربه می کنیم و به آن عادت داریم.»

 

محرومیت رونالدو:« خوشبختانه این آخرین جلسه محرومیت اوست و از بازی بعدی وی را در اختیار خواهیم داشت. رونالدو بازیکن بسیار مهمی است و به او نیاز داریم. البته بازیکنان بزرگی دارم که در روزهای غیبت رونالدو می توانند کار را به پیش ببرند. این 5 بازی غیبت در لالیگا باعث خواهد شد تا رونالدو در ادامه راه از لحاظ بدنی سرحال و قبراق باشد.»

 

انتقادات شدید علیه بیل:« او کار خودش را انجام می دهد و روز به روز بهتر می شود.

من قبلا هم گفته ام که بیل 4 ماه مصدوم بود و به همین مدت زمان نیاز دارد تا به روزهای خوبش برگردد. خیلی ها می گویند او فردا در غیاب رونالدو و بنزما لیدر تیم است؛ اما این درست نیست. رئال پر از بازیکنان بزرگ است. یک روز به لطف رونالدو پیروز می شویم، یک روز به لطف ایسکو و روز دیگر با گل های یک بازیکن دیگر.

هنوز هم از رقم بالای جذب بیل صحبت می شود. این ها روی بازیکن فشار سنگینی وارد می کند همانطور که زمانی در مورد من نیز چنین اتفاقی رخ داد و باعث شد شروع خوبی در رئال نداشته باشم. البته بیل به خوبی این فشارها را مدیریت کرده و خواهد کرد.

الان همه از او انتقاد می کنند؛ ولی اگر فردا دو گل بزند، همه برایش دست خواهند زد. امیدوارم او دو گل بزند تا جو منفی علیه خود را تغییر بدهد. طبیعی است که خودم هم از بیل انتظارات زیادی دارم ولی به او و توانایی هایش هیچ شکی ندارم و در انتظار بهترین ورژن گرت خواهم ماند.»

 

دیدگاه‌ها