کد خبر : 1461555 | 25 شهریور 1396 ساعت 19:23 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

واتفورد 0-6 منچسترسیتی؛ ادامه طوفان آبی ها

منچسترسیتی در ادامه نتایج خوبش در رقابت های این فصل، امروز موفق شد در خانه واتفورد به پیروزی 6-0 برسد.

واتفورد 0-6 منچسترسیتی؛ ادامه طوفان آبی ها

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که چند روز قبل در لیگ قهرمانان موفق شدند با چهار گل فاینورد را شکست بدهند، امروز در خانه واتفورد هم کار سختی نداشتند و با شش گل به برتری دست پیدا کردند.

 

بازی با حملات سیتی آغاز شد و همکاری دی بروین و فرناندینیو می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل اول بازی تبدیل شود اما دروازه بان واتفورد این موقعیت را دفع کرد.

 

حملات سیتی ادامه داشت و بازیکنان این تیم چند بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند تا اینکه سرانجام در دقیقه 27 به گل رسیدند.

 

روی ارسال دی بروین بود که آگوئرو بالاتر از مدافعان حریف ضربه سر را زد و حساب کار را 1-0 کرد.

 

1241643

 

 

تنها 4 دقیقه بعد، آگوئرو توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند.  روی همکاری گابریل ژسوس و داوید سیلوا بود که توپ در دهانه دروازه به آگوئرو رسید و او هم با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

 

 

1241642

 

 

فشار حملات سیتی بعد از این گل هم کاهش پیدا نکرد و گابریل ژسوس در دقیقه 37 اختلاف را به سه گل افزایش داد. این بار آگوئرو بود که در نقش گلساز ظاهر شد و پاس در عمق او را ژسوس با یک ضربه دقیق به گل تبدیل کرد.

 

1241671

 

برتری سیتی در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه داشت اما گل دیگری در این نیمه به ثمر نرسید و سیتی با برتری 3-0 به رختکن رفت.

 

 

نیمه دوم را هم سیتی بهتر آغاز کرد اما بازیکنان این تیم نتوانستند در دقایق ابتدایی این نیمه موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

 

تا اینکه در دقیقه 63، نیکلاس اوتامندی موفق شد گل چهارم را به نام خود ثبت کند. این بار روی ارسال داوید سیلوا بود که اوتامندی موفق شد با ضربه سر دروازه واتفورد را باز کند.

 

بعد از این گل، واتفورد تلاش کرد با چند تعویض، گل های خورده را جبران کند و یکی دو موقعیت خوب هم روی دروازه سیتی ایجاد کردند اما این سیتی بود که در دقیقه 81 به گل پنجم رسید.

 

آگوئرو که پشت محوطه جریمه واتفورد صاحب توپ شده بود، بعد از عبور از میان مدافعان حریف، توپ را از گومز عبور داد و تلاش مدافع حریف برای ممانعت توپ از ورود به دروازه بی فایده بود.

 

1241670

 

اما این هم پایان کار نبود و حملات سیتی در دقایق پایانی، به گل ششم در دقیقه 88 منجر شد. خطای  کاباسله روی استرلینگ، یک ضربه پنالتی نصیب سیتی کرد. خود استرلینگ پشت ضربه ایستاد و با ضربه ای دیدنی، گل ششم را به نام خود ثبت کرد.

 

 

1241672

 

 

سیتی با این پیروزی 13 امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت. تنها اگر منچستریونایتد بتواند فردا در دیدار مقابل اورتون، با بیش از 4 گل به پیروزی برسد، می تواند جای سیتی را در صدر جدول بگیرد.

دیدگاه‌ها