کد خبر : 1461740 | 26 شهریور 1396 ساعت 16:48 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس – پیکان؛ تقابل های دیدنی!

پرسپولیس و پیکان در حالی به مصاف هم خواهند رفت که در جریان این بازی تقابل های جالبی بین بازیکنان و حتی اعضای کادرفنی شکل خواهد گرفت.

پرسپولیس – پیکان؛ تقابل های دیدنی!

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم قدیمی فوتبال ایران امشب در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد و این در شرایطی است که در بازی های اخیر این دو تیم، حواشی و اتفاقات جالبی رخ داده و امشب و این مسابقه تقابل های جالبی در دل خود دارد.

 

بارانی- طارمی: آخرین بازی این دو تیم و آخرین دقایق بازی، در حالی که طارمی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رسانده بود، کاپیتان تیم پیکان با او درگیر شد و داور رای به اخراج بارانی داد. هافبک خوش آتیه تیم مجیدجلالی در بازی جام حذفی هم با کریم باقری درگیر شده بود و تقابل او و پرسپولیسی ها علی الخصوص مهدی طارمی بسیار جذاب خواهد بود.

 

رحمانی – پرسپولیس: بختیار فصل پیش به استقلال رفته و امیدوار بود با گلزنی در دربی، بیش از پیش محبوب هواداران استقلال شود؛ اما افت عجیب او را در دربی نیمکت نشین کرد و در نهایت او استقلال را بدون بازی در شهرآورد پایتخت ترک کرد. در هفته هفدهم هم موفق به اخذ کارت بازی و رویارویی با پرسپولیس در تیم جدیدش فولاد نشد تا حالا بختیار پس از یک فصل صبر، به پرسپولیس برسد.

 

نعمتی- پیکان: سیامک نعمتی فصل پیش در فولاد درخشش عجیبی داشت؛ اما قرارداد یکساله اش با این تیم سبب شد تا در تابستان به راحتی از پیکانی ها جدا و به جمع سرخپوشان اضافه شود. او این فصل زیاد برای پرسپولیس بازی نکرده؛ اما به نظر می رسد امروز در ترکیب قرمزها قرار گیرد. تقابلش با تیم سابق، بسیار تماشایی است.

 

منشا – جلالی: گادوین منشا هم در لیگ شانزدهم از کشف های مجید جلالی بود اما آسمانی پوشان پایتخت با او هم یکساله قرارداد بستند تا پس از درخشش در خط حمله پیکان، منشا با سروصدای زیاد به پرسپولیس بپیوندد. جلالی که انتظار این انتقال را نداشت، امشب یک مهاجم آفریقایی دیگر را در ترکیبش قرارداده و بیش از همه از درخشش این بازیکن خوشحال خواهد شد.

 

جلالی – برانکو: مجیدخان جلالی را باید بزرگترین منتقد مربیان خارجی فوتبال ایران نامید. او که جزو مربیان تحصیل کرده در لیگ است، در گذشته و حال انتقاداتش علیه برانکو ایوانکوویچ را مطرح کرده؛ اما اوج درگیری او با سرمربی پرسپولیس و این تیم، فصل پیش پس از بازی با سرخپوشان بود. حالا باید دید کدام یک این بازی بزرگ را خواهند برد.

دیدگاه‌ها