کد خبر : 1461794 | 26 شهریور 1396 ساعت 18:56 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

آزمونی دیگر بهترین خط دفاعی لیگ

پرسپولیسی‌ها به دنبال چهارمین کلین شیت

سرخپوشان مقابل پیکان در پی ثبت چهارمین کلین شیت خود در لیگ هفدهم هستند. آنها با دو گل خورده تا قبل از دیدار با شاگردان مجید جلالی عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را دارند.

پرسپولیسی‌ها به دنبال چهارمین کلین شیت

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد حاتمی از تراکتورسازی و امیرمحمد پناهی از سیاه جامگان تنها بازیکنانی هستند که در لیگ هفدهم موفق به باز کردن دروازه پرسپولیس شده اند.

شاگردان برانکو با دو گل خورده عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را تا اینجای کار به خود اختصاص داده اند و در بازی امشب مقابل پیکان به دنبال حفظ این رکورد هستند. شجاع خلیل زاده و حسین ماهینی در قلب خط دفاعی زوج جدیدی را تشکیل داده اند که در این فصل برای اولین بار شکل می گیرد. شایان مصلح و صادق محرمی دو بازیکن جوان سرخپوشان در جناحین این تیم تکمیل کننده دفاع چهارنفره پرسپولیس هستند. مهدی مومنی، مرتضی آقاخان و افرانگ دافه بازیکنانی هستند که امشب شانس خود برای گلزنی برابر این خط دفاعی مستحکم و علیرضا بیرانوند را امتحان خواهند کرد. هرچند بختیار رحمانی را نیز می توان به جمع این بازیکنان افزود.


نکته جالب اینکه سرخپوشان در هفته های فرد لیگ یعنی هفته های اول، سوم و پنجم موفق به کلین شده و در هفته های زوج دروازه شان باز شده که اگر قرار بر ادامه این روند باشد، آنها در بازی امشب گل خواهند خورد!

دیدگاه‌ها