کد خبر : 1461848 | 26 شهریور 1396 ساعت 22:52 | 52.2K بازدید | 0 دیدگاه

آقاخان: قصد بی‌احترامی به پرسپولیسی‌ها را نداشتم

گلزن تیم پیکان در رابطه با شادی گل خود می گوید: می توانم بگویم قصد بی احترامی نداشتم مخصوصا مقابل تیم پرطرفدار لیگ که همه بازیکنانش دوستان خوبم هستند.

آقاخان: قصد بی‌احترامی به پرسپولیسی‌ها را نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی آقاخان در پایان دیدار تیم های پرسپولیس و پیکان در رابطه با این دیدار به صحبت پرداخت. او گفت: همگی اشتباهاتی که در بازی قبلی مان داشتیم رادر این بازی تکرار نکردیم. خدا را صدهزار مرتبه شکر که در این بازی خیلی با دقت تر و با تمرکزتر حاضر شدیم و با تمام وجود بازی کردیم و به لطف خدا توانستیم نتیجه بازی را بگیریم. علت نتایج ضعیفمان در بازی های قبلی و جام حذفی بی تجربگی و بی دقتی بود و توانستیم با این پیروزی آن را جبران کنیم و از گلی که زدیم 90 دقیقه محافظت کنیم.

 

او درباره شادی گل خود گفت: شادی گلم؛  تجربه سال گذشته ام مقابل استقلال را متاسفانه باز تکرار کردم و سال گذشته هم بعد از این حرکت  از خودم ناراضی و شاکی بودم و متاسفانه این اشتباه سال گذشته را مجددا تکرار کردم. می توانم بگویم قصد بی احترامی نداشتم مخصوصا مقابل تیم پرطرفدار لیگ که همه بازیکنانش دوستان خوبم هستند. اگر کسی را ناراحت کردم سر تعظیم فرود می آورم و عذرخواهی می کنم و از ته قلبم می گویم که قصد بی احترامی نداشتم.

 

او در پایان گفت: متاسفانه در بازی با استقلال گلم با کسب 3 امتیاز تمام نشد و در دقیقه آخر روی اشتباه سه امتیاز بازی را از دست دادیم اما جفتشان برایم شیرین بود.

دیدگاه‌ها