کد خبر : 1461849 | 26 شهریور 1396 ساعت 22:53 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

حمودی: بردن پرسپولیس کار هر تیمی نیست

مدافع پیکانی ها می گوید: بازی سختی داشتیم و بردن پرسپولیس کار هر تیمی نیست آن هم در آزادی؛ پرسپولیس هفته هاست در آسیا و لیگ برتر نتایج خیلی خوبی گرفته و ما خیلی کار بزرگی کردیم.

حمودی: بردن پرسپولیس کار هر تیمی نیست

به گزارش "ورزش سه"، علی حمودی پس از پایان دیدار تیم های پرسپولیس و پیکان گفت: بازی سختی داشتیم و بردن پرسپولیس کار هر تیمی نیست آن هم در آزادی؛ پرسپولیس هفته هاست در آسیا و لیگ برتر نتایج خیلی خوبی گرفته  و ما خیلی کار بزرگی کردیم و خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز باز ی را بگیریم و انشااله در لیگ برتر بیشتر کار می کنیم که بتوانیم در بازی آینده 3 امتیاز بهتری بگیریم.

 

او درباره غیبت امیرحسین صادقی در ترکیب پیکان گفت: بحث آقای صادقی آنچنان چیزی نبوده و ایشان یک هفته ای است که تمرین نمی کند و هیچ سروصدا و اتفاق خاصی نبود. یکی، دو روز است که همه فهمیدند و چیز خاصی نیست و ان شاالله  ایشان هم می توانند بازگردند.

 

مدافع سابق استقلالی ها در رابطه با مشکلات این روزهای این تیم گفت: مشکل استقلال نه باشگاه و نه سرمربی است همه با هم مشکل دارند و این را باید از اول فصل کار بهتری برایش انجام می دادند که الان به مشکل نخورند. مطمئنم به زودی استقلال به شرایط خوب خود باز می گردد.

دیدگاه‌ها