کد خبر : 1461997 | 27 شهریور 1396 ساعت 15:50 | 60.4K بازدید | 1 دیدگاه

با شکایت مگویان به فیفا؛

2.5 میلیارد هزینه استقلالی‌ها برای هیچ

باشگاه استقلال باید رقمی نزدیک به 2.5 میلیارد برای بازیکنی خارج از لیست هزینه کند.

2.5 میلیارد هزینه استقلالی‌ها برای هیچ

به گزارش "ورزش سه"، هرایر مگویان شاید یکی از عجیب ترین بازیکنان لیگ هفدهم فوتبال ایران باشد. بازیکن تیم ملی ارمنستان پس از عملکرد قابل قبول در لیگ های چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم در ابتدای فصل با طی شدن یک روند غیر حرفه ای از لیست استقلال کنار گذاشته شد و حالا تبدیل به مورد جالب این باشگاه شده است.


مگویان با وقت کشی استقلالی ها در آخرین روزهای فصل نقل و انتقالات از این باشگاه کنار گذاشته شد تا با بسته شدن لیست اکثر تیم ها با مشکل پیدا کردن تیم مواجه شود. مدیر برنامه های این مدافع پیش از سفر استقلالی ها خواهان فسخ قرارداد این بازیکن بدون دریافت غرامت شد؛ اما با مخالفت کادرفنی استقلال، این اتفاق رخ نداد. منصوریان اما در بازگشت به ایران بعد از اردوی ارمنستان نام این بازیکن را بعد از جذب چپاروف در لیست مازاد قرارداد تا به این ترتیب هزینه سنگینی به استقلال تحمیل شود.


این مدافع ارمنستانی با قراردادی نزدیک به 1.4 میلیارد یکی از معدود بازیکنان میلیاردی لیگ برتر است و در لیست آبی ها حضور ندارد. با تعلل کادرفنی در تعیین وضعیت این بازیکن آبی ها حالا نه تنها باید بدهی های این بازیکن را پرداخت کنند، بلکه هزینه های اسکان این بازیکن در ایران و قرارداد میلیاردی او را نیز باید پرداخت کنند و هفته گذشته نیز رقمی نزدیک به 400 میلیون تومان به این بازیکن برای قسط اول قرارداد پرداخت کردند.

 

مگویان که در سال های گذشته مطالباتی از باشگاه استقلال دارد، برای دریافت این مطالبات به فیفا شکایت کرده و حالا تنها بازیکنی است که ضمن شکایت از استقلال از این باشگاه حقوق نیز دریافت می کند. آبی ها که ماه های گذشته موفق به بستن پرونده های خارجی خود شده بودند این روزها باید برای بسته شدن پرونده مگویان تلاش کنند و البته فراموش نمی کنند که تمامی این هزینه ها با اشتباه کادرفنی  به استقلال تحمیل شده است.


با این اتلاف زمان برای تصمیم گیری در وضعیت مگویان این باشگاه باید تا پایان فصل در کنار مطالبات 1 میلیاردی این بازیکن از سال های گذشته، 1.4 میلیارد قرارداد او و هزینه اسکان و دیگر هزینه های داخل قرارداد را پرداخت کند و هزینه ای نزدیک به 2.5 میلیارد برای هیچ پرداخت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها