کد خبر : 1462048 | 27 شهریور 1396 ساعت 19:16 | 72.6K بازدید | 0 دیدگاه

موسوی: جلوی پرسپولیس باید 11 نفره دفاع کرد

مهران موسوی مدافع تیم فوتبال پیکان معتقد است تیمش استراژی صحیحی مقابل پرسپولیس اتخاذ کرده و با یک دفاع منطقی و پر تعداد توانسته روی ضد حملات خطرهای زیادی به روی دروازه پرسپولیس ایجاد کند.

موسوی: جلوی پرسپولیس باید 11 نفره دفاع کرد

موسوی در خصوص پیروزی تک گل پیکان مقابل پرسپولیس به ورزش سه گفت: اگر کمی با دقت تر بودیم روی ضد حملات از موقعیت‌هایی که روی دروازه بیرانوند خلق کردیم بهتر استفاده می بردیم.


وی افزود: پرسپولیس از رقابت‌های آسیایی خسته بود؛ اما آنها با وجود خستگی باز هم قدرتمند ظاهر شدند و به نظر من پرسپولیس در قوی ترین و منظم ترین دوره  خودش از لحاظ فنی و فوتبالی است. شکست این تیم واقعا برای ما ارزشمند بود.  دوندگی خوبی در زمین داشتیم و در زمان تصاحب توپ سعی می کردیم با پاس های کوتاه از فضای مخالف بازی استفاده ببریم که خدا را شکر توانستیم در بازی خانگی با حضور هواداران پرشور حریف، سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.


او در رابطه با آنکه گفته می‌شود پیکان پس از گلی که به ثمر رساند به دفاع رفته و همه از مهاجم تا مدافعان این تیم یکپارچه دفاع می‌کردند خاطرنشان کرد: اصلا و ابدا چنین نیست. شاید تیم پیکان یک تیم تدافعی به نظر بیاید؛ اما اینطور نیست که در یک بازی مهم آن هم مقابل پرسپولیس هر 11 بازیکن فقط دفاع کنند. کادرفنی برای هر حرکت پرسپولیس برنامه خاصی را تبیین کرده بود که ما طبق آن پیش رفتیم. توانستیم هم گل بزنیم و هم خوب بازی کنیم. امیدوارم با این پیروزی‌ پیکان به مانند سال گذشته روی دور نتیجه‌گیری بیفتد و در پایان فصل را با یک رتبه خوب به پایان برسانیم.


موسوی درباره اینکه با نبود امیرحسین صادقی در پست دفاع وسط کارش سخت‌تر نشده هم می‌گوید: مطمئنا امیرحسین صادقی و حضورش همیشه در بازی یک وزنه موثر و امیدبخش برای پیکان است و به شخصه همیشه از تجارب آقای صادقی استفاده کردم.


موسوی افزود : باید با تمرکز بهتر و بیشتری آماده بازی با تیم نفت در روز جمعه باشیم که ان شالله از دو سه هفته ی آتی می توانیم امتیازهای خوبی را کسب کنیم و خودمان را در بالای جدول تثبیت کنیم.

دیدگاه‌ها