کد خبر : 1462266 | 28 شهریور 1396 ساعت 22:28 | 83.5K بازدید | 0 دیدگاه

بروید بپرسید ژوزه چطور و توسط چه کسی به ایران آمد

حرف‌های عجیب رویانیان درباره پرونده ژوزه

مدیرعامل سابق پرسپولیس که اکنون با اتهامات فراوانی در خصوص مساله مربوط به مانوئل ژوزه و محکومیت این باشگاه به پرداخت 10 میلیاردی، پاسخ‌های عجیبی در این خصوص ارائه داد.

 حرف‌های عجیب رویانیان درباره پرونده ژوزه

به گزارش "ورزش سه"، محمد رویانیان که دوران عجیب مدیریتی در باشگاه پرسپولیس را به نام خود ثبت کرده، در یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌ها این باشگاه اکنون محکوم به پرداخت 10 میلیارد به سرمربی‌ ناکامی‌ است که توسط او مجوز حضور روی نیمکت سرخ‌ها را دریافت کرده بود. 


رویانیان اما در تمام این سال‌ها در خصوص این پرونده جنجالی سکوت کرده و مدیران بعدی را به بی تدبیری در خصوص پیگیری این پرونده محکوم کرده است. او در جنجالی‌ترین صحبت‌هایش اکنون بار دیگر کسانی را نشانه گرفته که باعث حضور این مربی پرتغالی در تهران شده‌اند.


جشن تولد علی پروین و حضور مدیرعامل سابق باعث شد تا خبرنگاران او را در این خصوص به چالش بکشند و رویانیان صحبت‌هایش را اینگونه آغاز کرد: یک جریانی وقتی ما جوان بودیم می‌گفتند و آن این بود که قاتل بروسلی معلوم نشد کیست! اکنون مانوئل ژوزه شده بروسلی و همه به دنبال قاتل او هستند. بی انصافی زیاد می‌شود و چهار پنج سال است که اسم او شده یک مستمسکی برای اینکه مدیران قبلی را بکوبند، اشکالی ندارد و دنیا همینجور نمی‌ماند و ما فرصت پیدا می‌کنیم. سکوت می‌کنیم تا تیم در شرایط حساس خود به نتیجه برسد و اکنون در نیمه نهایی لیگ قهرمانان قرار دارند. هر کاری ما بکنیم تا ضربه بخورد و حاشیه درست شود غلط است؛ اما مطمئن باشید ما هم یک روز می‌توانیم صحبت‌هایی کنیم و اسناد و مدارکی ارائه دهیم.


وی ادامه داد: الان شاید خویشتن داری و صبر ما از طرف دیگران، البته اگر از طرف هواداران است که من از آنها عذرخواهی می‌کنم و شرمنده هواداران هستم. من دوست نداشتم هواداران هیچ نگرانی در زمان من داشته باشند؛ اما این اتفاق بد افتاد در خصوص مانوئل ژوزه. از این جهت من ممکن است شرمنده هواداران باشم و اقرار دارم اتفاق بدی بوده، اما این را بدانند که باعث این اتفاق فقط من نبودم و یک جریانی و یک مجموعه از تصمیمات اشتباه بعد از کناره گیری من و اتفاقاتی که افتاد و بی توجهی به پرونده، این مساله را به وجود آورد و من صادقانه و خالصانه بگویم حتی من دنبال این بودم تا با شبکه‌ای پرتغالی صحبت کنم و به مردم پرتغال بگویم که اجازه ندهند یک فردی مثل ژوزه از اسم شما استفاده کند و خودش را یک پرتغالی مثلا اسطوره بداند. ایشان واقعا نامردی کرد، واقعا خلاف کرد و واقعا مستحق جریمه بود، نه اینکه ما را محکوم کند و من بار منفی و اتفاق منفی را به جان می خرم و شرم از هوادار را با تمام وجود احساس میکنم. هواداران بدانند هیچ خلافی و جرمی نشده و تنها عدم پیگیری درست پرونده باعث این مساله شده است.الان هم به نظرم بهترین مساله این است که این ماجرا را برطرف کند. 


مدیرعامل سابق پرسپولیس درباره اینکه اکنون پول او فراهم شده و این صحبت‌ها محلی از اعراب ندارد گفت: اکنون فرض کنید فراهم شده، سوال من این است که چه کسی ژوزه را آورده، به چه شکلی آمده و این مهم است و به چه نحوی انتخاب شده و چه کسی او را آورده است. قراردادی که با او بسته شده و چه اتفاقی افتاد که ما محکوم شدیم و من جایی حرف می زنم که آدم های منصف روبروی من باشند یا کنارم باشند و از من سوال می‌کنند نه کسانی که منفعت دارند. آنجا صفر تا صد ژوزه را خواهم گفت. اول اما باید ببینیم چه کسی آورده و به چه شکلی آمده است.


محمد رویانیان در واکنش به این سوال که این مربی مگر در دوران مدیریت او و با انتخاب او و البته مهر قرارداد او روی نیمکت پرسپولیس ننشسته گفت: چرا! من منفی حرف نمیزنم. من می‌گویم که مردم باید بدانند که ژوزه چگونه انتخاب شده است. عملکردش چه بود و چرا موفق نبوده. ژوزه ای که 23 جام گرفته چرا در ایران موفق نبود و چه کسی بیرونش کرد و چطوری در رفت و از ایران رفت و چطور حق ما ناحق شده است.


وی ادامه داد: چه زمانی را که الان نمی‌شود و اوج کار پرسپولیس است. درگیری در مسابقات لیگ و لیگ قهرمانان و مدیران هم تلاش می‌کنند باشگاه را نگه دارند. ما الان با چه کسی درگیر شویم و حرف بزنیم. من می‌گویم الان مشکل ژوزه با مصاحبه من حل نمی‌شود، یا باید پولش را بدهید یا اینکه محکومش کنید و حرف زدن درباره او بعدا. الان حیف است درباره این مسائل حرف بزنیم.

دیدگاه‌ها