کد خبر : 1462281 | 29 شهریور 1396 ساعت 10:11 | 56.5K بازدید | 2 دیدگاه

آقای خاص و تکرار روزهای خوب؛

بازگشت شیاطین سرخ به دوران "فرگی تایم"

با گلزنی پیاپی در دقایق پایانی، حالا یونایتدها در حال بازگشت به روزهای حضور فرگوسن روی نیمکت خود هستند.

بازگشت شیاطین سرخ به دوران "فرگی تایم"

به گزارش "ورزش سه"، بعد از به پایان رسیدن دوران پرافتخار فرگوسن، اگرچه سرمربیانی مانند دیوید مویس و لوییس فان خال هدایت این تیم را بر عهده داشتند اما روزهای شیرین گذشته هرگز تکرار نشد و هواداران چشم به انتخاب مورینیو داشتند تا فرگوسنی دیگر برای یونایتدها لقب بگیرد.

 

نیمه قرمز شهر فصل را همانند رقیب همشهری خود فوق العاده آغاز کرده و در شرایطی که آنها در همه چیز برابرند، به نظر مورینیو و گواردیولا شانس های اول قهرمانی جزیره لقب گرفته اند.

 

 

1242226

 

 

برای آن دسته از هوادارانی که بازی های یونایتد را در دهه 90 و دهه ابتدایی هزاره جدید دنبال می کردند مشخص بود که تیم فرگی در دقایق پایانی بسیار بی رحم بوده و بارها دروازه حریفان را باز می کند.

 

زیر نظر فرگوسن، شاگردان او عادت داشتند بارها جریان بازی را در دقایق پایانی و حتی اوقات تلف شده پیروز شده و یا به تساوی بکشانند که به یادماندنی ترین آن بی شک بازگشت تاریخی آنها در فینال سال 1999 نوکمپ برابر بایرن مونیخ است.

 

 

1236238

 

 

اما حالا و در فصل دوم حضور مورینیو در اولدترافورد، این رویه شیرین برای یونایتدها در حال تکرار شدن است. از 16 گل شیاطین سرخ در فصل جاری، 9 گل این تیم در دقایق پایانی و 15 دقیقه آخر مسابقه به ثمر رسیده که آمار شگفت انگیزی به شمار می آید.

 

در این میان شاید تنها رقیب آنها برای رسیدن به این آمار فوق العاده، حریف همشهری این تیم یعنی منچسترسیتی است که تا به حال موفق به زدن 6 گل در ربع آخر مسابقه شده است.

 

بعد از این 2 تیم مدعی شهر منچستر، آرسنال با زدن 2 گل در رتبه سوم قرار دارد و به نظر می رسد بعد از دورانی که دقایق پایانی به "فرگی تایم" مشهور بود، دیگر هیچ تیمی قادر به رسیدن به این رکورد فوق العاده نبوده است.

 

 

1236097

 

 

شاگردان مورینیو فصل را بسیار خوب آغاز کرده و موفق شدند در اولین دیدار خود با 4 گل وستهام را مغلوب کنند که در دقیقه 88 و روی همکاری مارسیال و میخیتاریان، مهاجم جوان فرانسوی زننده گل سوم تیمش شد و روی پاس خود او، پوگبا موفق شد در اوقات اضافه بازی را 0-4 به سود تیمش کند.

 

اما در بازی هفته دوم برابر سوانسی، یونایتد باز هم برد 0-4 را تکرار کرد اما با این تفاوت که سه بار و در دقایق 79، 81 و 83 به ترتیب لوکاکو، پوگبا و مارسال زننده 3 گل برای تیم مورینیو بودند تا این روند تکرار شود.

 

در جریان سومین پیروزی برابر لستر، مروان فلینی موفق شد با ضربه سر گل دوم تیمش را در دقیقه 82 به ثمر برساند تا خیال هواداران از کسب 3 امتیاز راحت شود.

 

 

1241913

 

 

در بازی چهارم برابر استوک، در دقایق پایانی اتفاقی رخ نداد تا تنها تساوی فصل قرمزها رخ دهد اما در دیدار این هفته مقابل اورتون، این تیم 3 بار در 15 دقیقه پایانی توسط میخیتاریان، لوکاکو و مارسیال به گل رسید تا جمع گل های زده آنها به عدد 9 برسد.

 

با این حال، همانطور که فرگوسن در گذشته گفته است ، عناوین و جام ها اغلب در آخرین لحظات به دست می آیند و این تغییر بخشی از میراث مدرن یونایتد است.

دیدگاه‌ها