کد خبر : 1462338 | 29 شهریور 1396 ساعت 11:08 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

سعید آقایی؛ همچنان مقابل پرسپولیس

مدافع ملی پوش تیم سپاهان روز ویژه ای را مقابل پرسپولیس سپری خواهد کرد.

سعید آقایی؛ همچنان مقابل پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان و پرسپولیس همیشه رقابتی جذاب با هم داشته اند و معمولا بازی های این دو تیم بدون حاشیه و جذابیت نمی شود. در این شرایط همواره تقابل هایی جالب در این مسابقه اتفاق می‌افتد و بازی فردای دو تیم در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر نیز از این قاعده مستثنی نیست.


یکی از تقابل های جذاب بازی فردای سپاهان و پرسپولیس حضور سعید آقایی در ترکیب طلایی پوشان اصفهانی خواهد بود. آقایی در زمان حضورش در تراکتورسازی بازی های خوبی مقابل پرسپولیس انجام داد و به همین خاطر در دو مقطع مورد توجه برانکو ایوانکوویچ قرار گرفت. اولین بار نیم فصل پارسال بود که پرسپولیسی ها برای جذب آقایی تلاش هایی انجام دادند اما وقتی مطمئن شدند تراکتورسازی با توجه به محرومیت فیفا از نقل و انتقالات، بازیکنش را نمی دهد، موضوع را پیگیری نکردند.


در پایان فصل که جدایی آقایی از تراکتور قطعی شد، پرسپولیسی ها با این بازیکن وارد مذاکره شدند و به توافقاتی نیز دست یافتند اما در نهایت چک 1.5 میلیاردی که این مدافع چپ پا دست مسئولان گسترش فولاد داشت، مانع توافق نهایی شد و آقایی راه سپاهان را در پیش گرفت.


حالا پس از گذشت از اتفاقات اول فصل، آقایی فردا دوباره با پیراهن یک تیم بزرگ دیگر روبه روی پرسپولیس می ایستد و انگیزه زیادی برای این مسابقه خواهد داشت.


از سوی دیگر با توجه به نتایج ضعیفی که سپاهان در لیگ برتر کسب کرده، این نگرانی برای آقایی وجود دارد که شاید از چشم کارلوس کی روش بیفتد؛ به همین خاطر سعی خواهد کرد در بازی مهم فردا بهترین نمایش خود را ارائه دهد.

دیدگاه‌ها