کد خبر : 1462884 | 31 شهریور 1396 ساعت 19:36 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

اولین شکست کریمی در کسوت مربیگری

پیکان 3 - نفت تهران 1؛ پیکان روی نوار برد

یک گل از بارانی و دو گل از مرتضی اقاخان در ورزشگاه شهر قدس اولین شکست دوران سرمربیگری کریمی در دومین حضورش در این سمت را رقم زد.

پیکان 3 - نفت تهران 1؛ پیکان روی نوار برد

به گزارش "ورزش سه"، تیم پیکان در این دیدار بهتر و پر روحیه تر از حریف خود ظاهر شد و علیرغم اینکه در دقیقه 3 با ضربه ایستگاهی آل کثیر از میهمان خود عقب افتاد در ادامه با سه گل از محمد صادق بارانی در دقیقه 26 و دو گل از مرتضی آقاخان در دقایق 34 و 78 شاگردان علی کریمی را شکست داد. پیکان با این پیروزی 11 امتیازی شد و به رتبه پنجم جدول رسید تا روزهای تلخ هفته های ابتدایی را فراموش کند. در سوی مقابل اما علی کریمی که دومین حضورش را روی نیمکت مربیگری تجربه می کرد، اولین شکست خود را مقابل پیکان تجربه کرد تا همچنان 6 امتیازی و در رده 14 جدول باقی بماند.

 


پیکان - نفت/ ورزشگاه شهدای شهر قدس- ساعت18:30


داور: مهدی مرجان زاده – یعقوب سخندان – داریوش صابرمطلق – احمد موسوی – ناظر: خداداد افشاریان

 

اخطارها:

مرتضی آقاخان(54) از پیکان و  سینا خادم  پور (٣١) از نفت طلاییه

 

ترکیب پیکان:
پیام نیازمند، مهران موسوی، حجت حق وردی، علی حمودی، آرمان قاسمی(69 ابوالفضل رزاق پور)، امیرحسین کریمی(69 بختیار رحمانی)، صادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی، مرتضی آقاخان، امیر روستایی و افرانگ دافه

سرمربی: مجید جلالی

 

ترکیب نفت طلاییه:
میلاد فراهانی، فرید محمدی زاده، علیرضا عزت کرامت، امیر احمد کامدار، محسن بنگر، علی زینالی، عیسی آل کثیر(86 امین منوچهری)، سیناخادم پور، امیر حسین فشنگچی، مجتبی حق دوست و میلاد احمدی(70 میلاد سوری).
سرمربی: علی کریمی

 

شرح گل ها:


١-٠ ( نفت تهران): عیسی ال کثیر در دقیقه ٣ موفق شد روی یک ضربه ایستگاهی که در موقعیت مناسبی برای شاگردان علی کریمی به دست آمده بود، گل اول را در شرایطی به ثمر برساند که دروازه بان جوان پیکانی ها می توانست واکنش بهتری نشان دهد.


١-١ (پیکان): محمدصادق بارانی در دقیقه ٢٦ موفق شد با یک ضربه دیدنی و پرقدرت از پشت محوطه جریمه توپ را به تور دروازه میلاد فراهانی برساند.

 

٢-١( پیکان): در دقیقه ٣٢ ارسال بازیکنان پیکان به عمق خط دفاعی نفت با بی احتیاطی خادم پور همراه شد که در کورس با امیر روستایی در تلاش برای کسب مالکیت بود. پس از برخورد، داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد و مرتضی اقاخان در دقیقه ٣٣ موفق شد در جهت حرکت فراهانی گل دوم پیکان را به ثمر برساند.


٣-١ ( پیکان): نفوذ امیر روستایی از سمت چپ خط تهاجمی تیم پیکان با پاس کات بک این بازیکن همراه شد و مرتضی اقاخان هم پس از چند قدم که در عرض حرکت کرد با یک ضربه محکم در دقیقه ٧٨ توپ را به سومین گل پیکان بدل کرد.

 


شرح بازی:

 

نفت تهران با علی کریمی در دومین بازی اش خیلی زود به گل رسید و هواداران جادوگر خوشحال از موفقیت جادوگر در دومین تجربه جدی سرمربیگری اش بودند؛ اما پیکان بعد از گل نفت بازی را در دست گرفت و توانست موقعیت هایی را روی دروازه نفت تدارک ببیند. این تیم دو بار در دقایق 26 و 33 توسط مرتضی آقاخان و محمد صادق بارانی به گل رسید. نفت در این بازی نمایش دلچسبی نداشت و تنها گل زودهنگام این تیم نقطه مثبت بازی شاگردان کریمی بود؛ اما در آن سو پیکان بعد از پیروزی در بازی هفته قبل برابر پرسپولیس با روحیه ای بالاتر نمایش خوبی داشت. بازی دوتیم در پایان نیمه اول با نتیجه دو بر یک به سود نفت به پایان رسید.


بازی با نتیجه دو بر یک به سود پیکان آغاز شد و باز هم این تیم پیکان بود که نمایش بهتری داشت. شاگردان جلالی بهتر توپ را به گردش درمی آوردند و موقعیت های خوبی هم خلق کردند. در آن سو اما تیم نفت نمایش دلچسبی نداشت و نمی توانست موقعیت هایی جدی را روی دروازه حریف به وجود بیاورد.
ادامه همین روند باعث شد تا پیکان روی ضربه بی نقص مرتضی آقاخان به گل سوم برسد. تیم نفت با مربیگری علی کریمی در ادامه رو به بازی احساسی آورده و پیکان را تحت فشار قرار داد و حتی این شانس را داشت که به گل برسد؛ اما در نهایت این بازی با همان نتیجه سه بر یک به سود پیکان به پایان رسید تا اولین شکست علی کریمی به عنوان سرمربی رقم بخورد.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه ٢٣: ضربه ابوالفضل ابراهیمی به شکل خطرناکی راهی اوت شد.

دقیقه ٢٧: ضربه مرتضی اقاخان با فاصله کمی اما بی خطر از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ٤٥: شوت مرتضی اقاخان از پشت محوطه جریمه را میلاد فراهانی درازکش در اختیار گرفت.

دقیقه ٤٥+٢: شوت بارانی از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به بازیکنان نفت به کرنر رفت.

دقیقه ٥٢: شوت بی دقت  میلاد احمدی بازیکن نفت تهران از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ٧٥: نفوذ امیر روستایی می توانست سومین گل پیکان را به همراه داشته باشد؛ ولی بی دقتی این بازیکن که ارسال نه چندان خوبی به روی دروازه داشت با واکنش فراهانی از دست رفت.

دقیقه ٨٥: اشتباه وحشتناک فشنگچی می توانست شکست شاگردان کریمی را سخت تر کند ولی بازیکن نیجریه ای پیکان که توپ را از فشنگچی ربوده بود، با بی دقتی موقعیت تک به تک را از دست داد.

دقیقه ٨٨: ضربه منوچهری با بی دقتی زده شد و توسط نیازمند به آغوش کشیده شد.

 

حاشیه ها:

 

* رحمان احمدی  از روی سکوها بازی را دنبال می کند و نیازمند جوان باز هم مانند دیدار برابر پرسپولیس جانشین او است.

* امیرحسین صادقی هم  مانند دیدار برابر پرسپولیس در ترکیب حضور ندارد و از روی سکوها کار را دنبال می کند.

* بختیار رحمانی که در دیدار برابر پرسپولیس به تعویضش اعتراض داشت در این بازی روی نیمکت قرار گرفته است.

* پس از گل علی کریمی از روی نیمکت برخاست و صحبت هایی با امامی فر داشت. کریمی از عملکرد فنی تیمش ناراضی بود.

* بین لیدرهای پیکان و هواداران این تیم درگیری ایجاد شد که با دخالت نیروی انتظامی و بازداشت هر دو طرف، قائله خاتمه یافت.

* نزدیک به ٢٠٠ هوادار این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.

* در دقیقه ٥٣ محسن بنگر بازی را جلوی محوطه جریمه خودی شروع کرد؛ ولی ضربه او آرام بود و توپ به بازیکنان پیکان رسید و آنها هم دروازه نفت را باز کردند؛ ولی داور دستور به تکرار ضربه داد.

 

 

بهترین بازیکن زمین:


مرتضی اقاخان در این دیدار دو گل به ثمر رساند تا نامش را به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن زمین مطرح کند. علاوه بر اقاخان، امیر روستایی و صادق بارانی دو هافبک پیکان هم نقش زیادی در پیروزی کسب شده داشتند. بارانی با یک گل و امیر روستایی با یک پاس گل و یک پنالتی منحر به گل.

 

اتفاق ویژه:


این دیدار دو اتفاق ویژه داشت. اولی اینکه علی کریمی در دومین حضورش به عنوان سرمربی اولین شکستش را تجربه کرد و دو اینکه پیکانی ها موفق شدند روند رو به رشد خودشان را ادامه دهند و پس از پیروزی برابر پرسپولیس حالا برابر نفت طلائیه هم با پیروزی کار خود را خاتمه دهند.

دیدگاه‌ها