کد خبر : 1463086 | 01 مهر 1396 ساعت 13:47 | 57K بازدید | 0 دیدگاه

رسوایی برای مدیران بارسا

افشای ادعای کذب بارسلونا در مورد کوتینیو

سایت FootballLeaks در ادامه افشاگری های خود فاش کرد که ادعاهای اخیر باشگاه بارسلونا در مورد خرید کوتینیو کذب است.

افشای ادعای کذب بارسلونا در مورد کوتینیو

 

به گزارش "ورزش سه"، طبق مدارک افشا شده از سوی این وبسایت، بارسلونا بدون اطلاع باشگاه لیورپول با کوتینیو وارد مذاکره شده بود و سعی داشت از طریق او، باشگاه لیورپول را تحت فشار قرار دهد، موضوعی که اخیرا مسئولین بارسا آن را تکذیب کرده بودند و مدعی شده بودند که به خاطر عدم توافق مبلغ نهایی این انتقال صورت نگرفت.

 

روزنامه اشپیگل آلمان، به نقل از Football Leaks، مدارکی منتشر کرده که موضوعی که لیورپول در رابطه با کوتینیو مدعی شده بود را تایید می‌کند و داستان درخواست 200 میلیونی لیورپول در روز نهایی نقل و انتقالات که باشگاه بارسلونا نقل کرده بود را به کلی تکذیب می‌کند.

 

 

1241312

 

 

باشگاه لیورپول در تاریخ 20 جولای (29 تیر ماه) در پاسخ به ایمیل های اسکار گرائو، مدیر اجرایی بارسلونا، تاکید کرده بود که به هیچ وجه و با هیچ مبلغی ، کوتینیو فروشی نیست. در ابتدای آگوست، آبی اناری ها برای بار دوم تلاش کردند کوتینیو را به خدمت بگیرند و پیشنهادی 90میلیونی به علاوه 40 میلیون پاداش ارائه کردند. ادواردز نیز در ایمیلی که در پاسخ به باشگاه بارسلونا برای پیشنهاد دوم ارسال کرده بود، به توضیح این موضوع پرداخته بود.

 

او نوشته بود:" محترمانه از شما درخواست می‌کنم که هم به طور عمومی و هم خصوصی، دست از سر کوتینیو بردارید. هیچ مبلغ پیشنهادی از سوی شما، نظر ما را عوض نخواهد کرد."

 

لیورپول بارسلونا را متهم کرده بود که به صورت مخفیانه در حال مذاکره با کوتینیو است و طبق مدارک منتشر شده، ادواردز نیز از مدیر اجرایی بارسا همین را درخواست کرده است. به علاوه یک توافق نامه 20 صفحه ای بین بارسلونا و کوتینیو در 31 آگوست امضا شده بود و مهاجم برزیلی برای 5 سال، مبلغ 115 میلیون یورو دریافت می‌کرد و ایجنتش نیز 10 میلیون یورو بابت این انتقال دستمزد می‌گرفت و مبلغ انتقال بیش از 100 میلیون بود. از همین رو باشگاه لیورپول شکایت خود را اعلام کرد و از رفتار باشگاه اسپانیایی ابراز خشم و عصبانیت کرد.

دیدگاه‌ها