کد خبر : 1463133 | 01 مهر 1396 ساعت 15:58 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

شیرزادی: سنگ‌ها ما را برای برد تحریک کردند

پیمان شیرزادی مدافع چپ تیم فوتبال فولاد می گوید بعد از موفقیت در دربی اول جنوبی ها به فکر موفقیت در دومین دربی آن هم با شناختی که نسبت به تیم سابقش دارد پا به میدان می گذارد.

شیرزادی: سنگ‌ها ما را برای برد تحریک کردند

 به گزارش "ورزش‌سه"، شیرزادی درباره پیروزی مقابل صنعت نفت آن هم با استقبالی که هواداران آبادانی از آنها داشتند به "ورزش سه" گفت: توانستیم دربی خشن و پرحادثه ای را ببریم که هواداران حریف با سنگ و چوب از ما و هوادارانمان استقبال کردند. ما با مشاهده این حرکت هواداران آبادانی تمام توانمان را گذاشتیم تا بتوانیم با پیروزی آنها را شاد کنیم که در شرایطی بد به تشویق ما مشغول بودند.


او در ادامه گفت: با بازگشت مصدومان فولاد شرایط برایمان طور دیگری رقم خورد و به روزهای خوبمان برگشتیم. مطمئنا به مرور زمان اوج خواهیم گرفت و نتیجه ای که در خور شأن نام فولاد است را کسب خواهیم کرد.


وی در دربی مجددی که در هفته آینده مقابل تیم سابقش برگزار خواهد شد افزود: 5، 6 بازیکنی که در فولاد در این فصل  بازی می کنند، تجربه حضور در استقلال خوزستان را دارند و همین موضوع می تواند در نتیجه گیری مان تاثیرگذار شود و تا رتبه دوم جدول بالا بیاییم. همه تیم علی الخصوص ما چند نفر انگیزه بسیار بالایی برای این بازی داریم البته نباید فراموش کرد که سرمربی مان به خوبی روی بازیکنان این تیم هم شناخت دارد و همین ها در نتیجه گیری خیلی موثر خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها